Sunday , July 22 2018

दवाख़ाना उस्मानिया के इन्हिदाम का मंसूबा तर्क कर दिया है

हैदराबाद 04 अगसत तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव ने बावर किया जाता हैके दवाख़ाना उस्मानिया की तहज़ीबी विरसे की हामिल इमारत को मुनहदिम करने की तजवीज़ से दसतबरदारी इख़तियार करली है।

ज़राए के मुताबिक़ अप्पोज़ीशन जमातों के अलावा समाज के मुख़्तलिफ़ तबक़ात की तरफ से किए जाने वाले सख़्त तरीन एतेराज़ात के पेशे नज़र अपने इस फ़ैसले से दसतबरदारी इख़तियार की है।

के सी आर ने तन्क़ीदों और एतेराज़ात से बचने के लिए इस अज़ीम तारीख़ी इमारत की इन्हिदामी के मंसूबों को तर्क कर दिया है। ताहम चीफ़ मिनिस्टर ने दवाख़ाना उस्मानिया के अहाता में वाक़्य 2.5 एकर अराज़ी पर नई इमारत की तामीर के लिए ओहदेदारों को मंसूबा तैयार करने की हिदायत दी है लेकिन सरकारी तौर पर उसकी तौसीक़ नहीं हुई है।

तारीख़ी-ओ-तहज़ीबी विरसे की हामिल इस इमारत के इन्हिदाम के ख़िलाफ़ ग़ैरसरकारी तंज़ीम इनटयाक ने भी एहतेजाज किया था और अपनी रिपोर्ट में कहा कि इस इमारत को कोई ख़तरा लाहक़ नहीं है ताहम तमाम दुसरे इमारतों की तरह उसकी भी मूसिर देख भाल और वक़फे वक़फे से तामीर-ओ-मरम्मत ज़रूरी है। इस दवाख़ाना के डॉक्टर्स और अमला के अरकान भी इन्हिदामी के मसले पर मुनक़सिम होगए हैं।

TOPPOPULARRECENT