Tuesday , December 12 2017

दसवीं जमात के बेहतर नताइज के लिए मसाई

जारीया साल दसवीं जमात में ज़ेरे तालीम तलबा को सद फ़ीसद कामयाब बनाने के लिए असातिज़ा सरगर्म होजाएं।

जारीया साल दसवीं जमात में ज़ेरे तालीम तलबा को सद फ़ीसद कामयाब बनाने के लिए असातिज़ा सरगर्म होजाएं।

इस बात का मश्वरा रीजनल डायरेक्टर आफ़ एजूकेशन मतनया ने गजवील मंडल में मौजूद ज़िला परिषद हाई स्कूलों की अचानक दौरा करने के बाद असातिज़ा को दिया।

उन्होंने कहा कि तलबा अपनी पढ़ाई की तरफ़ ध्यान दें ताकि नुमायां कामयाबी हासिल करसकें। उन्होंने तलबा से सवालात कीं और तलबा के जवाबात से मतमीन हुए। बादअज़ां मुस्तक़र गजवील में अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए आर जे डी सतन्या ने बताया कि दसवीं जमात के नताइज को बेहतर बनाने की ख़ातिर हलके असेंबली गजवील के ज़िला परिषद हाई स्कूलों में कम अज़ कम एक सौ से भी ज़्यादा विद्या वालीनटरों की तक़र्रुरी अमल में लाई गई।

उन्होंने गजवील मंडल के मौज़ा परगनापुर में मौजूद प्राईवेट बी एड और डी एड कॉलेजों की कारकर्दगी की तफ़सीली जानकारी हासिल की और कहा कि ज़्यादा तर तलबा-ओ-तालिबात बी एड और डी एड में दाख़िला लेने के लिए आगे आरहे हैं।

उन्होंने इस मौके पर मुताल्लिक़ा बी एड और डी एड कॉलेजों के मैनेजमंट को मश्वरा दिया कि वो कॉलेजों में ज़ेरे तालीम तलबा को ज़रूरी सहूलयात फ़राहम करने के इक़दामात करें ताकि तलबा को तालीम हासिल करने में आसानी होने अलावा अच्छे नताइज बरामद होने पर कॉलेज की शनाख़्त होगी।

TOPPOPULARRECENT