Wednesday , September 26 2018

दहशतगर्द हमलों से हिंद पाक ताल्लुक़ात में पेशरफ्त

वाशिंगटन, 13 मार्च: ( पी पी टी आई) हिंद पाक ताल्लुक़ात में बेहतरी के लिए औसत दर्जा की पेशरफ्त हो चुकी है । दोनों ममालिक ने मुहतात फ़ैसले किए हैं ताकि बाहमी ताल्लुक़ात बेहतर बनाए जा सकीं लेकिन इस कोशिश पर पानी फिर सकता है अगर हिंदूस्तान प

वाशिंगटन, 13 मार्च: ( पी पी टी आई) हिंद पाक ताल्लुक़ात में बेहतरी के लिए औसत दर्जा की पेशरफ्त हो चुकी है । दोनों ममालिक ने मुहतात फ़ैसले किए हैं ताकि बाहमी ताल्लुक़ात बेहतर बनाए जा सकीं लेकिन इस कोशिश पर पानी फिर सकता है अगर हिंदूस्तान पर पाकिस्तान से मरबूत दहशतगर्द हमलों का सिलसिला जारी रहे ।

डायरेक्टर क़ौमी इंतेलीजेन्स जेम्स आर क्लीपर ने अरकान अमेरीकी कांग्रेस के इजलास पर बयान देते हुए कहा कि दोनों ममालिक के गुज़श्ता साल कई इजलास मुनाक़िद किए जा चुके हैं और ग़ालिबन ये सिलसिला जारी रहेगा । तिजारती ताल्लुक़ात बेहतर हुए हैं । कई हस्सास मसाइल पर संजीदा बातचीत हुई है लेकिन इलाक़ाई तनाज़आत और पाकिस्तानी सरज़मीन से हिंदूस्तान के ख़िलाफ़ दहशतगर्द कार्रवाई जारी रहने पर ये पूरी कोशिश ख़तरे में पड़ सकती है ।

हिंदूस्तान और चीन की फ़ौजी ताक़त में मुसलसल इज़ाफ़ा के बारे में अमेरीकी महकमा सुराग़ रसानी के सरबराह ने कहा कि हिंदूस्तान और चीन दोनों ममालिक में एक दूसरे की फ़ौजी ताक़त में इज़ाफ़ा की वजह से बाहम बदएतेमादी पैदा हो गई है और हर मुल्क ये समझता है कि इस तरह दिफ़ाई अदम तवाज़ुन पैदा हो जाएगा । वो अमेरीकी सिनेट (Senate ) की सेलेक्ट कमेटी के इजलास पर बयान दे रहे थे ।

TOPPOPULARRECENT