Tuesday , July 17 2018

दहश्तगर्दी के लिए उकसाने का इल्ज़ाम शैतानी फ़ुतूर: ज़ाकिर नायक

मुंबई 10 जुलाई : मुतनाज़ा इस्लामी मबलग़ ज़ाकिर नायक ने जो अपनी तक़ारीर से ढाका हमला औरों के मुतास्सिर होने की इत्तेलाआत के सबब तन्क़ीदों का सामना कर रहे हैं। दावा किया कि हुकूमत बंगला देश के किसी भी ओहदेदार ने हरगिज़ ये नहीं कहा है कि उन्हों ( ज़ाकिर नायक) ने कभी किसी को दहश्तगर्दी की किसी हरकत के लिए उकसाया था। नायक ने कहा कि मैं बंगला देशी हुकूमत के अफ़राद से बातचीत करचुका हूँ।

उन्होंने मुझसे कहा कि वो नहीं समझते कि मैंने बंगला देशी दहश्तगरदों को बेक़सूर लोगों की हलाकतों को हलाक करने की इस हरकत के लिए उकसाया था। ये और बात है कि वो ( हमले में मुबय्यना तौर पर शामिल् दहश्तगर्द ) मेरा मद्दाह(फैन) था। ज़ाकिर नायक ने एक वीडियो जारी करते हुए कहा कि सारी दुनिया में मेरे करोड़ों मद्दाह(फैन) हैं। 50 फ़ीसद से ज़ाइद बंगला देशी मेरे मद्दाह( फैन) हैं लेकिन ये कहना कि मैंने इस ( हमला-आवर ) को बेक़सूर इन्सानों को हलाक करने के लिए उकसाया था तो ये एक शैतानी फ़ुतूर होगा।

ज़ाकिर नायक ने जो फ़िलहाल सऊदी अरब में हैं कहा कि दुनिया में बर्तानिया ही वाहिद मुल्क है जिसने उनके दाख़िले पर इमतिना आइद किया है। उन्होंने कहा कि जहां तक मैं जानता हूँ बर्तानिया ने मुझे एक मर्तबा दाख़िले से रोक दिया था। मेरे पास उस का कोई सबूत नहीं है कि किसी मुल्क ने सरकारी तौर पर मेरे दाख़िले पर पाबंदी आइद की है। और फिर मलाएशया?। ये ( क़ियास ) ग़ैर मंतक़ी है क्युं कि तीन साल से भी कम अरसा पहले मुझे टोकोह माल हिज्रा एवार्ड और मुल्क फ़ैसल इंटरनेशनल एवार्ड दिया गया था जो मलाईशीया का आला तरीन एवार्ड है।

ज़ाकिर नायक ने कहा कि पिछ्ले 25 बरस के दौरान में वो चौथा बैरूनी शख़्स हूँ जिन्हें ये एवार्ड हासिल हुआ है। क्या वो एसे शख़्स को एवार्ड देंगे जो दहश्तगर्दी को फ़रोग़ देता है? हिन्दुस्तानी अख़बारात ने ढाका के एक अख़बार की रिपोर्ट उठा ली और इस की तसदीक़-ओ-तौसीक़ के बग़ैर ही शाय कर दिया।

TOPPOPULARRECENT