Monday , November 20 2017
Home / Khaas Khabar / दाअश से रवाबित , दुबई से मुल्क बदर ख़ातून गिरफ़्तार

दाअश से रवाबित , दुबई से मुल्क बदर ख़ातून गिरफ़्तार

हैदराबाद 12 सितंबर सोश्यल मीडीया के ज़रीये नौजवानों को मुबय्यना तौर पर दाअश में भर्ती के लिए तरग़ीब देने वाली ख़ातून को पुलिस ने राजीव गांधी इंटरनेशनल एयरपोर्ट पर गिरफ़्तार कर लिया।

36 साला अफ़्शां जबीन उर्फ़ नेकी जोज़फ़ को इस वक़्त पुलिस ने हिरासत में ले लिया जब वो दुबई से हैदराबाद पहूँची थी। ज़राए के बमूजब जारीया साल 16 जनवरी को पुलिस ने विजयनगर कॉलोनी के 26 साला नौजवान सलमान को इस वक़्त गिरफ़्तार कर लिया था जब वो मुबय्यना तौर पर दाअश में भर्ती होने के लिए दुबई से शाम जाने की कोशिश कर रहा था।

पुलिस ने सलमान की तफ़तीश के दौरान ये पता लगाया कि नेकी जोज़फ़ नामी ख़ातून जो ख़ुद को बर्तानवी शहरी ज़ाहिर करते हुए सोश्यल नेटवर्किंग वैब साईट्स के ज़रीये दाअश में भर्ती के लिए तरग़ीब दिया करती थी। पुलिस ने दावा किया हैके अफ़्शां जबीन जिसका ताल्लुक़ हैदराबाद के इलाक़े टोलीचौकी से बताया जाता है ने शहर के मशहूर कॉलेज से डिग्री की तालीम हासिल की और बादअज़ां देवेंद्र कुमार उर्फ़ मुस्तफ़ा से शादी के बाद वो दुबई मुंतक़िल हो गई। पुलिस ने ये भी दावा किया हैके अफ़्शां जबीन नौजवानों की ज़हन साज़ी करते हुए दाअश में भर्ती के लिए मुबय्यना तौर पर तरग़ीब दिया करती थी और जिहाद के लिए उकसाया करती थी।

सलमान की गिरफ़्तारी के बाद अफ़्शां जबीन उर्फ़ नेकी जोज़फ़ के नाम का इन्किशाफ़ होने के बाद मर्कज़ी एजेंसीयां चौकस हो गई थी और इस ख़ातून को हैदराबाद मुंतक़िल करने के लिए पिछ्ले 9 माह से कोशिशें जारी थीं।

डिप्टी कमिशनर आफ़ पुलिस ए आर श्रीनिवास ने बताया कि अफ़्शां जबीन को गिरफ़्तारी के बाद अदालती तहवील में देदिया गया है और अनक़रीब इस ख़ातून को पुलिस तहवील में लेकर तफ़तीश की गई ।

TOPPOPULARRECENT