Saturday , December 16 2017

दाइश का मुक़ाबला करने के लिए ठोस इक़दाम लाज़िम – ओबामा

U.S. President Barack Obama speaks as Iraqi Prime Minister Haider al-Abadi (R) smiles at the Leaders' Summit on Countering ISIL and Violent Extremism at the United Nations General Assembly in New York September 29, 2015. Behind Obama are (L-R) U.S. Secretary of State John Kerry and U.S. Ambassador to the UN Samantha Power. REUTERS/Shannon Stapleton

एक बरस क़ब्ल, अमरीका ने आलमी रहनुमाओं से अपील की थी कि वो दाइश के शिद्दत पसंद गिरोह को शिकस्त देने के लिए ठोस इक़दाम करें। अमरीकी सदर बराक ओबामा ने मंगल के रोज़ एक बार फिर अक़वामे मुत्तहिदा से ख़िताब के दौरान इस ज़िमन में आलमी इदारे में पेशरफ़्त बताने के साथ साथ ये पैग़ाम दिया कि ये जंग ना तो इतनी सहल है, नाही थोड़े वक़्त के अंदर ख़त्म हो जाएगी।

अक़वामे मुत्तहिदा की जेनरल असेंबली के अहाते से दूर, दौलते इस्लामीया और पुरतशदुद इंतिहापसंदी से मुताल्लिक़ सरब्राह इजलास की सदारत करते हुए, सदर ओबामा ने कहा कि एक आलमी तहरीक के एक जुज़ के तौर पर, 100 से ज़ाइद मुल्कों और इदारों ने इस अपील का साथ दिया है, जिस मिशन का मक़सद इस इंतिहापसंद गिरोह को तबाह करना है।

TOPPOPULARRECENT