Monday , November 20 2017
Home / Islami Duniya / दाइश के बम हमलों में 11 इराक़ी फ़ौजी हलाक

दाइश के बम हमलों में 11 इराक़ी फ़ौजी हलाक

In this Friday, Oct. 17, 2014 photo, Iraqi security forces and tribal fighters gather to defend the city of Haditha 240 kilometers (150 miles) northwest of Baghdad, Iraq. Iraq is facing its worst crisis since the 2011 withdrawal of U.S. troops, with the Islamic State extremist group in control of about a third of the country. (AP Photo)

सख़्तगीर जंगजू ग्रुप दौलते इस्लामीया (दाइश) ने इराक़ के मग़रिबी क़स्बे हदीसा के नवाह में इराक़ी फ़ौज और इस के इत्तिहादी क़बाइली जंगजूओं पर बमों से हमला किया है जिसके नतीजे में ग्यारह फ़ौजी हलाक और दसियों ज़ख़्मी हो गए हैं।

सूबा अल अंबार में वाक़े हदीसा की कौंसिल के रुक्न ख़ालिद सुलेमान ने बताया है कि दाइश के जंगजूओं ने इराक़ी फ़ौज को निशाना बनाने के लिए सोमवार के रोज़ सड़क के किनारे नसब बमों से हमला किया है और ख़ुदकुश कार बम धमाका किया है।

हमले में तीस इराक़ी फ़ौजी ज़ख़्मी हुए है। हदीसा में एक अस्पताल के मेडिकल ज़राए ने इन हलाकतों और ज़ख़्मीयों की तसदीक़ की है। दाइश के जंगजूओं का मग़रिबी सूबे अल अंबार के दारुल हुकूमत अल रमादी से पस्पाई के एक हफ़्ते के बाद इराक़ी फ़ौज पर ये तबाहकुन हमला है।

इराक़ी फ़ौज ने अमरीका की क़ियादत में इत्तिहाद के लड़ाका तैयारों की मदद से अल रमादी के वस्ती हिस्से पर दोबारा क़ब्ज़ा कर लिया था लेकिन दाइश के जंगजू शहर के मशरिक़ी और शुमाली हिस्से में अभी तक मौजूद हैं और वो इराक़ी फ़ौज की चौकीयों पर हमले करते रहते हैं।

TOPPOPULARRECENT