Saturday , December 16 2017

दाइश मुख़ालिफ़ जंग के लिए ज़मीनी फ़ौज भेजी जा सकती है

Saudi Arabia Foreign Minister, Adel bin Ahmed Al-Jubeir gestures while speaking during his and Russian Foreign Minister Sergey Lavrov's news conference after their meeting in Moscow, Russia, Tuesday, Aug. 11, 2015. Pressing to mediate the Syrian conflict, Russia on Tuesday hosted the Saudi foreign minister for talks that revealed their sharp differences about the fate of Syrian President Bashar Assad. (AP Photo/Alexander Zemlianichenko)

सऊदी वज़ीरे ख़ारजा आदिल अल जुबेर ने कहा है कि सऊदी अरब की क़ियादत में दहशतगर्दी मुख़ालिफ़ इस्लामी ममालिक का नया इत्तिहाद दाइश के ख़िलाफ़ जंग के लिए मालूमात का तबादला करेगा, फ़ोर्सेस को तर्बीयत देगा, उन्हें मुसल्लह करेगा और अगर ज़रूरी हुआ तो फ़ौज भी भेजेगा।

उन्होंने पैरिस में सहाफ़ीयों से गुफ़्तगु करते हुए कहा है कि सऊदी अरब और अमरीका की क़ियादत में इत्तिहाद में शामिल दूसरे ख़लीजी ममालिक मुतहदा अरब इमारात, क़तर और बहरैन शाम में दाइश के ख़िलाफ़ जंग के लिए ख़ुसूसी फ़ोर्सेस भेजने पर ग़ौर कर रहे हैं। इस हवाले से अभी मुशावरत जारी है।

सऊदी अरब ने क़ब्लअज़ीं मंगल के रोज़ दहशतगर्दी से निमटने के लिए पाकिस्तान समेत चौंतीस इस्लामी ममालिक पर मुश्तमिल फ़ौजी इत्तिहाद के क़ियाम का ऐलान किया है। अमरीका ने इस इक़दाम का ख़ौर मक़दम किया है।

TOPPOPULARRECENT