Tuesday , December 12 2017

दाइश रमादी के दिफ़ा की तैयारीयों में मसरूफ़

दौलत-ए-इस्लामीया के जंगजू पुलिस वालों और हुकूमत के हिमायत याफ़ता क़बाइलीयों के घरों में ज़बरदस्ती दाख़िल होते हैं। इराक़ के सूबा अंबार के दौलत-ए-इस्लामीया के जे़रे क़बज़ा दारुल-हकूमत रमादी में मौजूद ऐनी शाहिदीन का कहना है कि शिद्दत

दौलत-ए-इस्लामीया के जंगजू पुलिस वालों और हुकूमत के हिमायत याफ़ता क़बाइलीयों के घरों में ज़बरदस्ती दाख़िल होते हैं। इराक़ के सूबा अंबार के दौलत-ए-इस्लामीया के जे़रे क़बज़ा दारुल-हकूमत रमादी में मौजूद ऐनी शाहिदीन का कहना है कि शिद्दत पसंद इराक़ी हुकूमत की जानिब से जवाबी हमले का मुक़ाबला करने के लिए ज़ोर-ओ-शोर से तैय्यारीयां कर रहे हैं।

दौलत-ए-इस्लामीया के जंगजूओं ने इतवार को रमादी पर क़ब्ज़ा किया था और इराक़ी हुकूमत ने शहर का क़बज़ा दुबारा हासिल करने के लिए ईरानी हिमायत याफ़ता शीया मलेशिया की ख़िदमात हासिल की हैं जो इस वक़्त शहर के मशरिक़ में मौजूद है।

इत्तिलाआत के मुताबिक़ दौलत-ए-इस्लामीया के जंगजूओं ने उन की तरफ़ भी पेशक़दमी की है। रमादी के शहरीयों का कहना है कि दौलत-ए-इस्लामीया के शिद्दत पसंदों शहर पर अपना क़ब्ज़ा मज़बूत कर रहे हैं और उन्हों ने ना सिर्फ़ दिफ़ाई मोर्चे क़ायम किए हैं बल्कि शहर में बारूदी सुरंगें भी बिछा दी हैं।

TOPPOPULARRECENT