Saturday , August 18 2018

दागदार वुज़रा को चीफ़ मिनिस्टर की सरपरस्ती हासिल, टी आर एस

हैदराबाद। 13 अप्रैल ( सियासत न्यूज़) सदर तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के चन्द्र शेखर राव ने इल्ज़ाम आइद किया कि चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी बद उनवान वुज़रा की पुश्तपनाही कर रहे हैं। चन्द्र शेखर राव ने आज अपने हल्क़ा-ए-इंतख़ाब महबू

हैदराबाद। 13 अप्रैल ( सियासत न्यूज़) सदर तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के चन्द्र शेखर राव ने इल्ज़ाम आइद किया कि चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी बद उनवान वुज़रा की पुश्तपनाही कर रहे हैं। चन्द्र शेखर राव ने आज अपने हल्क़ा-ए-इंतख़ाब महबूबनगर का दौरा किया और वहां बर्क़ी बोहरान के बाइस किसानों को दरपेश मसाएल का जायज़ा लिया।

उन्हों ने ज़िला कलक्टर से मुलाक़ात करते हुए किसानों की मुश्किलात से वाक़िफ़ कराया और उन की जलद हल की मांग की। अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए चन्द्र शेखर राव ने कहा कि बद उनवानियों में मुलव्विस वुज़रा को ख़ुद चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी की जानिब से बचाने की कोशिश करना रियासत के लिए इंतिहाई बदबख़ती की बात है।

मुल्क में कहीं भी इतनी बड़ी तादाद में वुज़रा और आई ए ऐस ओहदेदार जेल में होने की मिसाल नहीं मिलती। उन्हों ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर ये तास्सुर देने की कोशिश कर रहे हैं कि टी आर एस ने अलहदा सब प्लान की मुख़ालिफ़त की।

हालाँकि टी आर एस की जद्द-ओ-जहद के बाइस हुकूमत को एस सी, एस टी सब प्लान के बारे में फ़ैसला करना पड़ा। उन्हों ने चीफ़ मिनिस्टर को मश्वरा दिया कि वो टी आर एस के ख़िलाफ़ इस तरह के बे बुनियाद इल्ज़ामात का सिलसिला फ़ौरी बंद करें।

चन्द्र शेखर राव ने महबूब नगर के ज़िला क़ाइदीन के हमराह कलक्टर से मुलाक़ात की और ज़िला के अवाम और बिलख़सूस किसानों को ख़ुशकसाली (सूखा) और पानी की अदम सरबराही जैसे मसाइल के सिलसिला में नुमाइंदगी की।

TOPPOPULARRECENT