Monday , December 11 2017

दार्जिलिंग हिल्ज़ में कुल जमाती इजलास ,मज़ीद 16 गिरफ्तारियां

जी जे ऐम की जानिब से दार्जिलिंग हिल्ज़ में एक कुल जमाती इजलास मुनाक़िद किया जा रहा है जिस से टी एम सी ,सी पी आई ऐम ,कांग्रेस और जी ऐम एल एफ़ ने दूरी इख़तियार करली है ।ग़ैर मुअय्यना मुद्दत का बंद आज दसवीं दिन में दाख़िल होगया जिसकी वजह

जी जे ऐम की जानिब से दार्जिलिंग हिल्ज़ में एक कुल जमाती इजलास मुनाक़िद किया जा रहा है जिस से टी एम सी ,सी पी आई ऐम ,कांग्रेस और जी ऐम एल एफ़ ने दूरी इख़तियार करली है ।ग़ैर मुअय्यना मुद्दत का बंद आज दसवीं दिन में दाख़िल होगया जिसकी वजह से मामूलात-ए-ज़िंदगी मफ़लूज हो गई।

कुल जमाती इजलास गोरखालैंड के मुतालिबा की तहरीक के आइन्दा लायेहा-ए-अमल का ताय्युन करने केलिए तल्ब किया गया है क्योंकि चीफ़ मिनिस्टर ममता बनर्जी ने तहरीक को गै़रक़ानूनी क़रार दिया है और अंदरून 72 घंटे तहरीक ख़त्म करदेने की मोहलत दी है । सदर जी जय ऐम बीमल गवर्निग ,जनरल सैक्रेटरी रोशनगीरी और दीगर आली सतही क़ाइदीन इजलास में शरीक थे ।

जी जे ऐम के 16 हामी बिशमोल आली सतही अफ़राद को कल रात से अब तक गिरफ़्तार करलिया गया है । एस पी कनाल अग्रवाल ने कहा कि सी आर पी एफ़ की मज़ीद पाँच कंपनीयां आसाम से दार्जिलिंग पहुंच रही हैं ।

TOPPOPULARRECENT