दाश पर्चम को नज़र-ए-आतिश करने के ख़िलाफ़ कश्मीरी रुकन असेम्बली का एहतेजाज

दाश पर्चम को नज़र-ए-आतिश करने के ख़िलाफ़ कश्मीरी रुकन असेम्बली का एहतेजाज
Click for full image

श्रीनगर: अलाहदगी पसंद तंज़ीम जे के एल एफ़ के कारकुनों और लॉन गेट के आज़ाद रुकन असेम्बली शेख़ अबदुर्रशीद ने जम्मू के इलाक़ा राजौरी में विश्वा हिंदू परिषद के कारकुनों की जानिब से इस्लामिक स्टेट (दाश) के पर्चम को नज़र-ए-आतिश किए जाने के ख़िलाफ़ एहतेजाज किया।

अक़िलीयती ग्रुपों का दावा है कि वीएचपी कारकुनों के इक़दाम से दिल आज़ारी हुई है क्योंकि इस पर्चम पर अरबी कलिमात दर्ज थे। जम्मू-कश्मीर लिबरेशन फ्रंट (जे के एल एफ़) के कारकुन रीसीडनसी रोड पर जमा होगए और ईद-उल-फ़ित्र (8 जुलाई) को वी एचपी कारकुनों की जानिब से एक स्याह पर्चम नज़र-ए-आतिश किए जाने के ख़िलाफ़ एहतेजाज किया और कहा कि इस पर्चम पर अरबी कलिमात दर्ज थे।

पुलिस ने बरवक़्त कार्रवाई की और लाठी चार्ज के ज़रिए एहतेजाजियों को मुंतशिर कर दिया। इस दौरान लॉन गेट के आज़ाद रुकन असेम्बली शेख़ अबदुर्रशीद और उनके हामियों ने रीसीडनसी रोड से लाल चौक की सिम्त एहतेजाजी जुलूस निकालने की कोशिश की ताहम कोठी बाग़ पुलिस स्टेशन के क़रीब उन्हें एहतियाती तहवील में ले लिया गया।

वीएचपी कारकुनों की जानिब से दाश पर्चम नज़र-ए-आतिश किए जाने के बाद राजौरी टाउन में पैदा शूदा कशीदगी के पेशे नज़र कर्फ़यू नाफ़िज़ किया गया था जिस में आज नरमी पैदा की गई।

Top Stories