Tuesday , December 19 2017

दिग विजय सिंह का ऐलान: वक़्फ़ प्रॉपर्टी बिल पर तबादला ख़्याल का इशारा

लखनऊ, २४ जनवरी ( पी टी आई ) कांग्रेस लीडर दिग विजय सिंह ने आज तालीमी इदारों को हक़ तालीम क़ानून के दायरा में लाने मुस्लिम पर्सनल ला बोर्ड के अनुदेशों को दूर करने की कोशिश की है और कहा कि इकलेती तालीमी इदारों को हक़ तालीम क़ानून के दायरा से

लखनऊ, २४ जनवरी ( पी टी आई ) कांग्रेस लीडर दिग विजय सिंह ने आज तालीमी इदारों को हक़ तालीम क़ानून के दायरा में लाने मुस्लिम पर्सनल ला बोर्ड के अनुदेशों को दूर करने की कोशिश की है और कहा कि इकलेती तालीमी इदारों को हक़ तालीम क़ानून के दायरा से बाहर रखा जाएगा।

मिस्टर दिग विजय सिंह ने अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए कहा कि हुकूमत ने इस बात से उसूली इत्तेफ़ाक़ कर लिया है कि इकलेती इदारों को हक़ तालीम क़ानून के दायरा कार से बाहर रखा जाएगा जबकि रास्त मुहासिल कोड बिल के ताल्लुक़ से हनूज़ बात चीत जारी है और कोई फैसला नहीं किया जा सका है ।

मुस्लिम पर्सनल ला बोर्ड ने कल ही इशारा दिया था कि चूँकि कांग्रेस ने हक़ तालीम क़ानून पर कोई राय ज़ाहिर नहीं की है इसलिए बोर्ड पार्टी की ताईद नहीं कर सकता । मिस्टर सिंह ने वक़्फ़ प्रॉपर्टी बिल के ताल्लुक़ से कहा कि कांग्रेस पार्टी इस मसला पर भी तबादला ख़्याल के लिए तैयार है जो मज़हबी उमूर और मज़हबी मुक़ामात की अहमियत के ताल्लुक़ से भी है ।

मिस्टर दिग विजय सिंह ने बी जे पी पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि पार्टी अक़ल्लीयतों को ओ बी सी कोटा में ज़ेली कोटा फ़राहम करने पर एहतिजाज कर रही है जबकि ओ बी सी कोटा पहले ही से नाफ़िज़ उल-अमल है । उन्होंने कहा कि गुज़शता 22 साल में सिर्फ एक फीसद अक़ल्लीयतें इस से इस्तिफ़ादा कर सकी हैं तो इस लिए उन्हें 4.5 फीसद कोटा फ़राहम करने का फैसला किया गया है ।

TOPPOPULARRECENT