Sunday , August 19 2018

दिलसुखनगर बम धमाके में मरने वालों की तादाद 17 होगई

हैदराबाद 23 फरवरी:दिलसुखनगर के सिलसिला वार बम धमाकों में मरने वालों की तादाद में इज़ाफ़ा होता जा रहा है। कल रात पेश आए इस ख़ौफ़नाक बम धमाकों में महलोकीन की तादाद 17 होगई और तमाम अफ़राद की शनाख़्त करली गई है।

हैदराबाद 23 फरवरी:दिलसुखनगर के सिलसिला वार बम धमाकों में मरने वालों की तादाद में इज़ाफ़ा होता जा रहा है। कल रात पेश आए इस ख़ौफ़नाक बम धमाकों में महलोकीन की तादाद 17 होगई और तमाम अफ़राद की शनाख़्त करली गई है।

जो बस का इंतेज़ार कर रहे थे । डिप्टी कमिशनर ग्रेटर हैदराबाद मुंसीपल कारपोरेशन के रामलू भी धमाकों में हलाक होगए ।रामलू ने सुबह में कोणार्क थिएटर के करीब एक बस स्टप पर अपनी गाड़ी खड़ा की थी ।

शाम को वापसी के वक़्त गाड़ी लेने जा रहे थे कि धमाका हुआ और वो बरसर मौक़ा हलाक होगए । ज़्यादा तर मरने वालों प्रोफेशनल नौजवान और तलबा हैं जिन की उमरें 19 और 30 साल के दरमियान हैं ।

ज़ख़मियों की तादाद 119 बताई गई है । बताया जाता है कि आज तीन अफ़राद जो शहर के मुख़्तलिफ़ हॉस्पिटल्स में ज़ेर-ए-इलाज थे, फ़ौत होगए। रियास्ती हुकूमत के एलान के बाद आज हुक्काम ने ज़ख़मीयों को उन के अफ़राद ख़ानदान की मौजूदगी में कॉरपोरेट हॉस्पिटल्स मुंतक़िल किया। जबके उस्मानिया जनरल हॉस्पिटल में मज़ीद दो ज़ख़मी ज़ेर-ए-इलाज हैं।

दिलसुखनगर सिलसिला वार बम धमाकों की तहक़ीक़ात में पुलिस ने हल्की सी पेशरफ़त की है। और आज सुबह ही से एन आई ए और एन सी जी के कमांडोज़ ने बम धमाकों के मुक़ाम को अपने मुहासिरे में लेते हुए तहक़ीक़ात का आग़ाज़ कर दिया और उन मुक़ामात पर मौजूद सी सी टी वी कैमरों और दीगर शवाहिद को एन आई ए ने अपनी तहवील में ले लिया और मुक़ामी पुलिस की मदद से तहक़ीक़ात में शिद्दत पैदा करदी है और उस्मानिया जनरल हॉस्पिटल में ज़ेर-ए-इलाज तक़रीबन 23 ज़ख़मीयों में चंद को डिस्चार्ज के बाद दीगर ज़ख़मीयों को कॉरपोरेट हॉस्पिटल्स मुंतक़िल कर दिया गया ताके उन के मयारी ईलाज को यक़ीनी बनाया जा सके। ज़राए के मुताबिक़ 83 ज़ख़मीयों में दो की मौत वाक़ये होगई और चंद को डिस्चार्ज कर दिया गया है और हुक्काम ज़ख़मीयों की सेहत पर मुकम्मल नज़र रखे हुए हैं।

दिलसुखनगर सिलसिला वार बम धमाकों का असर आज मार्किट पर भी रहा। बी जे पी के बंद के एलान का जुज़वी असर शहर में देखा गया और दिलसुखनगर की तरफ रास्तों पर तहदीद आइद करदी गईं। पुलिस ने जुमा के पेशे नज़र शहर भर में सख़्त चौकसी इख़तियार करली थी और हॉस्पिटल पर भी ख़ुसूसी दस्ता तायुनात करदिए गए थे।

दिलसुखनगर बम धमाकों में मरने वालों की तफ़सीलात को हुक्काम ने जारी कर दिया है जिन में 17 साला एजाज़ अहमद साकन प्रेम नगर (अंबर पेट) , 40 साला अमान उल्लाह ख़ान (चंचल गौड़ा), 23 साला वे वजए कुमार (आदिलाबाद) , पी कुलकर्णी 50 साल (बीदर), 24 साला एम राज शेखर (मनचरयाल) , 56 साला वि रामलो (जामिआ उस्मानिया हैदराबाद) , 55 साला सुधाकर राउ (करीमनगर) जिस को पहले मुस्लिम क़रार दिया गया था के अलावा गंगा त्रिवेणी 24 साल (करीमनगर), मुहम्मद रफ़ी उद्दीन 22 साल हाफ़िज़ बाबा नगर (हैदराबाद), सोनीया यू रेड्डी 30 साल (कनदीकल गेट) , 28 साला के हरीश (दिलसुखनगर), एस आनंद 21 साल (करनूल) , बी लक्ष्मी 21 साल (सरूनगर), एन वेंकटेश्वरलो 56 साल (मलक पेट) , चोग़ा राम 25 साल गुडी अनारम, एम शेवा 25 साल (रामनापेट, नलगेंडा), राज्य 25 साल हिमायत सागर शामिल हैं।

शहर के मुख़्तलिफ़ हॉस्पिटल्स में ज़ख़मी अफ़राद की मुख़्तलिफ़ सयासी, समाजी तंज़ीमों के अफ़राद ने इयादत की और ज़ख़मीयों से मुलाक़ात की। लोक सत्ता पार्टी के सदर जय प्रकाश नारायण, तेलुगु फ़िल्म स्टार जीवता, राज शेखर, हियूमन राईट्स एसोसी एशनऔर् दीगर तंज़ीमों के अफ़राद ने बम धमाकों में हलाक शहरीयों के अफ़राद ख़ानदान से इज़हार यगानगत किया और बम धमाकों की शदीद मज़म्मत की।

TOPPOPULARRECENT