Friday , December 15 2017

दिल्ली इस्मतरेज़ि की शिकार बच्ची की हालत बेहतर , मध्य प्रदेश की मुतास्सिरा बच्ची की हालत अबतर

नई दिल्ली / नागपुर /24 अप्रैल ( पी टी आई ) दिल्ली के इलाक़ा गांधी नगर में इस्मतरेज़ि की मुतास्सिरा 5 साला बच्ची की सेहत बहाल हो रही है । डाक्टरों के बमूजब वो चुस्त-ओ-चालाक हालत में है । इस ने नाशता भी किया और इस के तमाम आज़ाए जिस्मानी मामूल क

नई दिल्ली / नागपुर /24 अप्रैल ( पी टी आई ) दिल्ली के इलाक़ा गांधी नगर में इस्मतरेज़ि की मुतास्सिरा 5 साला बच्ची की सेहत बहाल हो रही है । डाक्टरों के बमूजब वो चुस्त-ओ-चालाक हालत में है । इस ने नाशता भी किया और इस के तमाम आज़ाए जिस्मानी मामूल के मुताबिक़ काम कर रहे हैं ।

इस बच्ची की एक रिहाई इमारत में 15 अप्रैल को इस्मतरेज़ि की गई थी जिस का इल्म 40 घंटों बाद हुआ । नागपुर से मौसूला के बमूजब क़स्बा घनसोर ज़िला सियोनी मध्य प्रदेश में इस्मत रेज़ि की मुतास्सिरा 5 साला बच्ची जो दवाख़ाने में ज़िंदगी और मौत की कशमश में मुबतला है डाक्टरों के बमूजब उसकी सेहत अबतर होती जा रही है । ख़ानगी दवाख़ाना राम दास पेन के डाक्टरों के बमूजब जहां ये बच्ची ज़ेर ईलाज है उसकी सेहत अबतर होगई है । कल वज़ीर दाख़िला मध्य प्रदेश ने हासतपटल का दौरा करके बच्ची की सेहत के बारे में मालूमात हासिल की थीं ।

TOPPOPULARRECENT