Friday , December 15 2017

दिल्ली एय‌र पोर्ट पर ताबकारी के इख़राज से सरासीमगी

नई दिल्ली: इंदिरा गांधी बैन-उल-अक़वामी तेरा निगाह पर आज तरकश एयर‌ लाईन के तय्यारे में अचानक ताबकारी शुवाएं ख़ारिज होने लगीं जिस के साथ ही कार्गो ऑप्रेशन को फ़िलफ़ौर रोक दिया गया। मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला राजनाथ सिंह ने बताया कि ताबकार

नई दिल्ली: इंदिरा गांधी बैन-उल-अक़वामी तेरा निगाह पर आज तरकश एयर‌ लाईन के तय्यारे में अचानक ताबकारी शुवाएं ख़ारिज होने लगीं जिस के साथ ही कार्गो ऑप्रेशन को फ़िलफ़ौर रोक दिया गया। मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला राजनाथ सिंह ने बताया कि ताबकारी के इख़राज पर क़ाबू पालिया गया और महिकमा ऐटमी तवानाई की टीम जाये वक़ूअ पहुंच गई है।

जबकि पूरे इलाक़े को घेर लिया गया है और वहां से स्टाफ़ का तख़लिया करवा दिया गया है। ऐटमी एनर्जी के माहिरीन की जानिब से सेफ़्टी क्लिरेंस देने के बाद ही कार्गो ऑप्रेशन ( तय्यारा से साज़ो सामान की मुंतक़ली ) शुरू किया जाएगा। चीफ़ कमिशनर दिल्ली कस्टमज़ बी के बंसल ने ये इत्तेला दी है और बताया कि कार्गो ऑप्रेशन की अंजाम दही एक ख़ानगी एजेन्सीCelebi)के ज़िम्मा है और ताबकारी की रोक थाम के लिए एहतियाती तदाबीर इख़तियार किए गए।

ताबकारी के इख़राज के मामले का उस वक़्त पता चला जब लोडर के ज़रिए एक कंटेनर को तरकश एय‌र लाईन्ज़ के तय्यारे में से नीचे उतारा जा रहा था कि फिसल कर गिर गया। इबतेदाई तहक़ीक़ात में पता चला है कि ये कम शिद्दत का ताबकारी माए है जिसे दिल्ली के एक हॉस्पिटल ने तिब्बी मक़ासिद के लिए मंगवाया था। एयर पोर्ट के ज़राए ने बताया कि इस ताबकारी से मुसाफ़िरयन को कोई ख़तरा नहीं है।

TOPPOPULARRECENT