Friday , November 24 2017
Home / Delhi / Mumbai / दिल्ली के एक फ़्लैट में आग लगने से चार लोग‌ हलाक

दिल्ली के एक फ़्लैट में आग लगने से चार लोग‌ हलाक

नई दिल्ली: शुमाल मग़रिबी दिल्ली के दिलशाद गार्डन इलाक़े में डीडीए के एक फ़्लैट में आग लगने से एक ही ख़ानदान के चार अफ़राद हलाक हो गए। फ़ायर ब्रिगेड अफ़िसरों ने बताया कि ये हादिसा आज सुबह पेश आया। उनके पास सुबह पुणे छः बजे मदद के लिए फ़ोन काल आई थी।

फ़ौरन आठ फ़ायर ब्रिगेड गाडियों को आग बुझाने के लिए भेजा गया। फ़ायर ब्रिगेड अफ़िसरों के मुताबिक़ आग बुझाने में तक़रीबन देढ़ घंटा लग गया। सात बजे आग पर क़ाबू पाया जा सका है। शुमाल मग़रिबी दिल्ली के पुलिस कमिशनर ए के सिंह ने बताया कि देढ़ सौ मुरब्बा फुट के फ़्लैट में आग कैसे लगी इस बारे में अभी कुछ मालूम नहीं हो सका है हालाँकि ऐसा लग रहा है कि ये हादिसा मुम्किन हद तक शॉर्ट सर्किट की वजह से हुआ है।

हादिसे के बारे में मुतास्सिरा ख़ानदान के किसी भी मेम्बर से पूछताछ नहीं की जा सकी है क्योंकि चार अफ़राद की मौत हो चुकी है और एक दीगर जो ज़िंदा है अभी तक बेहोश है। इस हादिसे में एक ख़ातून के ज़िंदा बचने की इत्तेला है लेकिन इसकी हालत भी नाज़ुक बताई जाती है।

पुलिस के मुताबिक़ हादिसे का शिकार जयसवाल ख़ानदान अपने डीडीए फ़्लैट में ड्राई क्लीनिंग की दूकान चलाता था। इस हादिसे की ज़द में आए लोगों को जीटीबी अस्पताल ले जाया गया जहां डाक्टरों ने चार अफ़राद को मुर्दा क़रार दे दिया है। पुलिस कमिशनर के मुताबिक़ पुलिस क्राईम और फ़ोरेंसिक टीम मौक़े पर पहुंच चुकी है और मुआइना कर रही है। उनकी तफ़तीश के बाद ही कुछ मालूम हो सकेगा|

TOPPOPULARRECENT