Monday , December 11 2017

दिल्ली में 17 मार्च को जनतादल (यू ) का जुलूस और जल्सा-ए-आम

पटना 14 जनवरी: बिहार में बरसर-ए-इक्तदार जनतादल (यूनाइटेड )ने फ़ैसला किया है कि 17 मार्च को दिल्ली में एक पर हुजूम जुलूस और जल्सा-ए-आम का एहतेमाम किया जायेता कि तरक़्क़ी की रफ़्तार में इज़ाफे केलिए बिहार को ख़ुसूसी मौक़िफ़ अता करने के मुताल

पटना 14 जनवरी: बिहार में बरसर-ए-इक्तदार जनतादल (यूनाइटेड )ने फ़ैसला किया है कि 17 मार्च को दिल्ली में एक पर हुजूम जुलूस और जल्सा-ए-आम का एहतेमाम किया जायेता कि तरक़्क़ी की रफ़्तार में इज़ाफे केलिए बिहार को ख़ुसूसी मौक़िफ़ अता करने के मुतालिबा के सिलसिले में मर्कज़ी हुकूमत पर दबाव डाला जा सके ।

जलसे में बिहारी अवाम की कसीर तादाद बिशमोल दिल्ली में मुक़ीम बिहारी शिरकत करेंगे । सदर बिहार जे डी (यू ) विशिष्ट नारायण सिंह ने पार्टी के अरकान-ए-पार्लीमैंट ,अरकान असैंबली और अरकान कौंसल के चीफ़ मिनिस्टर नतीश कुमार की ज़ेर क़ियादत एक इजलास के बाद प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए इन्किशाफ़ किया । उन्होंने मर्कज़ी वज़ीर फ़ीनानस पी चिदम़्बरम के राज्य सभा में हालिया बयान का ख़ैर मुक़द्दम करते हुए कहा कि चिदम़्बरम ने बिहार जैसी पसमांदा रियास्तों को ख़ुसूसी मौक़िफ़ अता करने की ताईद की है । इस से निशानदेही होती है कि मर्कज़ का रवैय्या इस सिलसिले में मुसबत है ।

TOPPOPULARRECENT