दीनी मदारिस के नाज़िमों का इजलास

दीनी मदारिस के नाज़िमों का इजलास
नलगोंडा, 21 मार्च: राजीव विद्या मिशन से वाबस्ता दीनी मदारिस में असरी उलूम के सालाना इमतिहानात माह अप्रेल में मुनाक़िद करें और तमाम मदारिस जो राजीव विद्या मिशन से वाबस्ता हैं रजिस्टर आफ़ सोसाइटी से रजिस्ट्रेशन करवाएं जो ज़रूरी है। ये

नलगोंडा, 21 मार्च: राजीव विद्या मिशन से वाबस्ता दीनी मदारिस में असरी उलूम के सालाना इमतिहानात माह अप्रेल में मुनाक़िद करें और तमाम मदारिस जो राजीव विद्या मिशन से वाबस्ता हैं रजिस्टर आफ़ सोसाइटी से रजिस्ट्रेशन करवाएं जो ज़रूरी है। ये बात वाजेव विद्या मिशन के पराजेक्ट ऑफिसर ने दीनी मदारिस के नाज़िमों की एक रोज़ा इजलास को मुख़ातिब करते हुए कही। जिस में राजीव विद्या मिशन से वाबस्ता मदारिस के नाज़िमों और राजीव विद्या मिशन के उहदेदारान ने शिरकत की।

इस इजलास के मेहमान ख़ुसूसी पराजेक्ट ऑफिसर ने मुख़ातिब करते हुए कहा कि दीनी मदारिस में पढ़ने वाले तलबा में असरी उलूम के फ़रोग़ के लिए राजीव विद्या मिशन से मदारिस को जो इमदाद दी जा रही है इस इमदाद को जारी रखने के लिए ज़रूरी है कि हर मदरसा रजिस्टर्ड हो। जो रजिस्टर आफ़ सोसाइटी के ज़रीये अपना रजिस्ट्रेशन करवा लें।

रजिस्ट्रेशन की वजह से हुकूमत की जानिब से दी जाने वाली तमाम सहूलियात को आसानी से हासिल किया जा सकता है। आने वाले तालीमी साल में तलबा और तालिबात को असरी मदारिस में आला तालीम के लिए हौसला अफ़्ज़ाई करें। आने वाले तालीमी साल कुयालिफ़ाईड वालेनटरस का ही तक़र्रुर करें जो बी एड और डी एड किए हुए हों।

इन तमाम उमूर पर नाज़िमों से राय मश्वरा किया गया जिस पर तमाम नाज़िमों ने अपनी अपनी राय पेश की। इस इजलास में रवींद्र रेड्डी कोआर्डीनेटर आफ़ अलट्र बिंत स्कूल्स के इलावा मौलाना मग़दूम साहब, मौलाना आबिद अंजुम रशादी, मौलाना अबदुलमुक़ीत , मौलाना आबिद ख़ान , मौलाना अबदुल अहद, हाफ़िज़ अतीक ने शिरकत की।

Top Stories