दीपक भ्रदवाज क़त्ल: दो मुल्ज़िमीन गिरफ़्तार

दीपक भ्रदवाज क़त्ल: दो मुल्ज़िमीन गिरफ़्तार
नई दिल्ली, 02 अप्रेल: मुक़ामी बी एस पी क़ाइद दीपक भ्रदवाज क़त्ल मामले में मुलव्विस दो मुश्तबा मुल्ज़िमीन को गिरफ़्तार कर लिया गया। गिरफ़्तारी के वक़्त भी बड़ा ड्रामा हुआ जहां इन दोनों मुल्ज़िमीन में से एक को अदालत में दाख़िल होने से पहले

नई दिल्ली, 02 अप्रेल: मुक़ामी बी एस पी क़ाइद दीपक भ्रदवाज क़त्ल मामले में मुलव्विस दो मुश्तबा मुल्ज़िमीन को गिरफ़्तार कर लिया गया। गिरफ़्तारी के वक़्त भी बड़ा ड्रामा हुआ जहां इन दोनों मुल्ज़िमीन में से एक को अदालत में दाख़िल होने से पहले ही गिरफ़्तार किया गया। पुरुषोत्तम राना को पटियाला हाउस कोर्ट कामप्लेक्स के बाहर से आज सुबह गिरफ़्तार किया गया जबकि इस का साथी पुलिस गिरफ़्तारी से बचते हुए अदालत के कमरे में दाख़िल होगया,लेकिन वहां मौजूद जज ने उस की एक ना सुनी और उसे पुलिस के हवाले करदिया।

याद रहे कि 26 मार्च को दीपक भ्रदवाज को तीन अफ़राद बिशमोल राना ने गोली मारकर हलाक करदिया था जबकि तीसरा मुल्ज़िम जिस ने भ्रदवाज के फ़ार्म हाउस से हमला आवरों को फ़रार करवाने में मुआवनत के लिए कार चलाने की ज़िम्मेदारी निभाई थी, उसे भी कल गिरफ़्तार करलिया गया। इस मौक़े पर एडीशनल कमिशनर आफ़ पुलिस (क्राईम) रवींद्र यादव ने भी पुरुषोत्तम राना की गिरफ़्तारी की तौसीक़ की।

Top Stories