Friday , September 21 2018

दीमापुर में सूरत-ए-हाल बेहतर कर्फ़यू बरख़ास्त

कोहीमादीमापुर

कोहीमादीमापुर

नागालैंड के क़स्बा दीमापुर मे सूरत-ए-हाल बेहतर होगई है जहां गुज़िशता जुमेरात को बरहम हुजूम ने इस्मत रेज़ि के एक मुजरिम को ज़द्द-ओ-कूब कर के हलाक कर दिया था। आज सूरत-ए-हाल में बेहतरी के आसार देख कर कर्फ़यू बरख़ास्त कर दिया गया और तीन दिन बाद तिजारती सरगर्मीयां दुबारा शुरू होगईं।

इस वाक़िये के सिलसिले में गिरफ़्तार अफ़राद की तादाद आज 43होगई। ऐडीशनल एस पी दीमापुर काखीटो ने कहा कि ताहम दफ़ा 144के तहत इम्तिनाई अहकाम अब भी नाफ़िज़ हैं । कल सुबह 6बजे ता 12बजे कर्फ़यू में नरमी दी गई थी और दुबारा नाफ़िज़ कर दिया गया था।

उन्होंने कहा कि पुलिस इन तमाम को गिरफ़्तार करेगी जो इस वाक़िये में मुलव्विस थे । एहतियाती इक़दाम के तौर पर दीमापुर पुलिस ने तमाम तिजारती इदारों को आज दोपहर से दुकानें बंद करदेने की हिदायत दी है। डी आई जी लाईरीमोलोठा ने कहा कि सुबह में सूरत-ए-हाल क़ाबू में आगई ।

तिजारती सरगर्मीयों का आज से आग़ाज़ होगया। तीन दिन बाद बाज़ार खुल गए । इंटरनेट और एस एम एस / ऐम ऐम एस का ब्लैक आउट जो हफ़्ते के दिन से शुरू हुआ था आज शाम 6बजे तक जारी रहेगा। मुल्ज़िम सय्यद फ़रीद ख़ान को दीमापुर में एक ख़ातून की 24फ़रव‌री को इस्मत रेज़ि के जुर्म में गिरफ़्तारी अमल में आई थी और उसे दूसरे दिन अदालती तहवील में दे दिया गया था।

TOPPOPULARRECENT