Tuesday , August 21 2018

दुनिया भर में माहौलियात के तहफ़्फ़ुज़ की मुहिम

हैदराबाद । २३ मार्च : ( एजैंसीज़ ) : किसी भी चीज़ की क़िल्लत पर क़ाबू पाने के दो ही रास्ते हैं एक पैदावार में इज़ाफ़ा करना और दूसरे जिस चीज़ की क़िल्लत हो उस की बचत करना , उस वक़्त रियासत बर्क़ी बोहरान से दो-चार है । ऐसे में वर्ल्ड वाएलड

हैदराबाद । २३ मार्च : ( एजैंसीज़ ) : किसी भी चीज़ की क़िल्लत पर क़ाबू पाने के दो ही रास्ते हैं एक पैदावार में इज़ाफ़ा करना और दूसरे जिस चीज़ की क़िल्लत हो उस की बचत करना , उस वक़्त रियासत बर्क़ी बोहरान से दो-चार है । ऐसे में वर्ल्ड वाएलड लाईफ़ फ़ंड की तरफ़ से 21 मार्च को आलमी बेदारी कैंप मुनाक़िद किया गया है ।

जिस के तहत बर्क़ी की बचत के लिए इन्फ़िरादी इक़दाम की ज़रूरत को उजागर किया गया और ये कहा गया है कि रात के अहम तरीन औक़ात 8-30 बजे से 9-30 बजे शब तक घरों की लाईट बंद रखी जाय । अदाकार राना दगोबाई ने इस मुहिम के सिलसिला में हैदराबाद शहर केअवाम से अपील की थी कि वो लाइट्स स्वीच आफ़ रखें । उन्हों ने कहा कि माहौलियातीतबदीली के ख़तरा से निमटने के लिए हर फ़र्द को अपना हिस्सा अदा करना होगा कम से कम मसरूफ़ औक़ात में लाइट्स बंद रखते हुए लोग इस काज़ में अपना हिस्सा अदा कर सकते हैं ।

ये 21 मार्च को गुज़शता चार बरसों से 130 शहरों छोटे टाउंस और कस्बों में Earth Hour पाबंदी से मनाया जा रहा है और लोग रात में एक घंटा रोशनी बंद करदेते हैं । इस मर्तबा हैदराबाद शहर में 21 मार्च को पीपल्ज़ प्लाज़ा के सामने रात 8 बजे से 9-30 बजे तक Earth Hour मनाया गया और कई ख़ानगी और सरकारी इदारों ने इस मुहिम कीताईद की ।।

TOPPOPULARRECENT