Sunday , December 17 2017

दुबई के होटल में आग लगने की तहक़ीक़ात जारी , 16 जख्मी

दुबई में हुक्काम का कहना है कि नए साल के जश्न से पहले 63 मंज़िला होटल में लगने वाली आग पर क़ाबू पाने की कोशिशें कामयाब रही हैं। हुक्काम का कहना है कि शहर के मर्कज़ी इलाक़े में दुनिया की सबसे ऊंची इमारत के क़रीब वाक़्ये 300 मीटर बुलंद दी एड्रेस होटल में लगी आग पर कई घंटों की कोशिशों के बाद मुकम्मल तौर पर क़ाबू पाया जा सका है।

दुबई 2016 के आग़ाज़ पर शानदार आतशबाज़ी और आग लगने के इस वाक़िये में कोई जानी नुक़्सान नहीं हुआ और 16 अफ़राद मामूली ज़ख़मी हुए। ताहाल आग लगने की वजह सामने नहीं आ सकी है और हुक्काम का कहना है कि इस सिलसिले में तहक़ीक़ात जारी हैं। ये आग जुमेरात की शब भड़की ताहम हुक्काम ने इस सूरत-ए-हाल के बावजूद आतशबाज़ी का प्रोग्राम मंसूख़ नहीं किया। आग इतनी शदीद थी कि उसने देखते ही देखते पूरे होटल को अपनी लपेट में ले लिया।

हुक्काम के मुताबिक़ आग बुझाने के अमले की चार टीमों ने आग पर क़ाबू पाने की कोशिश में हिस्सा लिया। जब आग लगी तो इस इलाक़े में नए साल की तक़रीबात के सिलसिले में लाखों अफ़राद मौजूद थे और आग लगने के बाद होटल के इर्दगिर्द के इलाक़े को ख़ाली करवा लिया गया था।

हुक्काम का कहना है कि इस वाक़िया में 14 अफ़राद मामूली ज़ख़मी हुए जबकि एक शख़्स कुछ ज़्यादा ज़ख़मी है और एक शख़्स को दिल का दौरा पड़ा है। हुक्काम का कहना है कि होटल में रहने वाले अफ़राद को मुतबादिल जगह फ़राहम की गई है।

TOPPOPULARRECENT