Wednesday , December 13 2017

दुबई में गैरकानूनी तारकीन ए वतन को दो माह की मोहलत

दुबई, १५ नवंबर (पीटीआई) मुत्तहदा अरब अमीरात ( UAE) ने ऐलान किया है कि गैरकानूनी तारकीन ए वतन को बगैर किसी जुर्माने कि इन का मुल्क छोड़ने या उन के वीज़ा को बाक़ायदा बनाने के लिए दो माह की आम माफ़ी की मोहलत दी है। ये आम माफ़ी की सहूलत का सिर्फ़ उ

दुबई, १५ नवंबर (पीटीआई) मुत्तहदा अरब अमीरात ( UAE) ने ऐलान किया है कि गैरकानूनी तारकीन ए वतन को बगैर किसी जुर्माने कि इन का मुल्क छोड़ने या उन के वीज़ा को बाक़ायदा बनाने के लिए दो माह की आम माफ़ी की मोहलत दी है। ये आम माफ़ी की सहूलत का सिर्फ़ उन लोगों पर इतलाक़ ( लागू) होगा जो अपने यह रिहायशी वीज़ाओ‍ पर दुबई में ज़्यादा मुद्दत से क़ायम हैं। ये सहूलत दर अंदाज़ों के लिए नहीं होगी जिन के साथ मुजरिमों जैसा सुलूक किया जाएगा ।

गैरकानूनी तारकीन ए वतन जो वीज़ा की मुद्दत ख़त्म होने के बाद भी मुक़ीम हैं और आउट पास हासिल कर के मुत्तहदा अरब अमीरात में सफ़र कर रहे हैं। वो बगैर किसी जुर्माने के मुल्क छोड़ सकते हैं यह फिर वो अपने वीज़ा को 4 दिसंबर और 3 फरवरी के दरमियान जुर्माना अदा करने के बाद बाक़ायदा बना सकते हैं ।

हुकूमत यू ए ई ने इस से क़बल 2007 में भी इस तरह की आम माफ़ी का ऐलान किया था । जिस के तहत 342,000 गैरकानूनी तारकीन ए वतन ने अपने क़ियाम को बाक़ायदा बनाया था यह मुल्क से चले गए थे, एक और आम माफ़ी के तहत साल 2002 में 300,000 गैरकानूनी तारकीन वतन ने दुबई छोड़ा था।

TOPPOPULARRECENT