Monday , December 11 2017

दुबई में दुनया के वसीअ तरीन शॉपिंग माल की तामीर

दुबई ने दुनिया के अव्वलीन दर्जे हरारत पर क़ाबू रखने वाले सिटी माल के मंसूबों को बेनकाब किया है। ये एक पुराज़म प्रोजेक्ट‌ होगा जो 4 करोड़ 80 लाख मुरब्बा फीट रकबा पर तामीर किया जाएगा ताकि चिलचिलाती धूप और शिद्दत की गर्मी के दौरान भी सय्य

दुबई ने दुनिया के अव्वलीन दर्जे हरारत पर क़ाबू रखने वाले सिटी माल के मंसूबों को बेनकाब किया है। ये एक पुराज़म प्रोजेक्ट‌ होगा जो 4 करोड़ 80 लाख मुरब्बा फीट रकबा पर तामीर किया जाएगा ताकि चिलचिलाती धूप और शिद्दत की गर्मी के दौरान भी सय्याहों को राग़िब करसके।

ये प्रोजेक्ट‌ दुनिया का वसीअतरीन इंडोर थीम पार्क भी होगा जिस पर एक कांच का गनबद तामीर किया जाएगा। 100 होटल्स और ख़िदमात अंजाम देने वाले अपार्टमंट्स होंगे।

इस में दुनिया का सब से वसीअतरीन शॉपिंग माल 80 लाख मुरब्बा फीट के रकबा पर तामीर किया जाएगा जिस को तौसीअ दे कर लब सड़क चिल्लर फ़रोशी के नेटवर्क में भी तब्दील किया जाएगा।

प्रोजेक्ट में इस के अलावा तिब्बी सयाहत के मक़ासिद की तकमील भी की जाएगी। नायब सदर मुत्तहदा अरब इमारात शेख मुहम्मद बिन राशिद अलमख़तोम ने कल एक प्रेस कान्फ्रेंस के दौरान मंसूबा का इन्किशाफ़ किया।

ताहम किसी मुक़र्ररा तारीख का ऐलान नहीं किया। प्रोजेक्ट का इफ़्तेताह नायब सदर इमारात ने करते हुए कहा कि ये कसीर मंज़िला शॉपिंग माल होगा, ताहम उन्होंने इस के अख़राजात का तख़मीना ज़ाहिर नहीं किया।

उसकी तकमील पर 18 करोड़ ग्राहक तवक़्क़ो है कि तौसीअ शूदा चिल्लर फ़रोश लब सड़क नेटवर्क से भी खरीदारी करेंगे। ख़ानदान में इज़ाफ़ा और चिल्लर फ़रोशी के लिए सयाहत की अहमियत दुबई के सयाहती इनफ्रास्ट्रक्चर में इज़ाफे की मुतक़ाज़ी है।

दुबई को एक सक़ाफ़्ती, सयाहती और मआशी मर्कज़ बनाया जा रहा है। इस इलाक़े में 2 अरब अफ़राद की आबादी है और ये आबादी अपने नज़रिया को हक़ीक़ी शक्ल बनाने के लिए अह्द किए हुए है।

TOPPOPULARRECENT