Friday , December 15 2017

दूरदर्शन और ऑल इंडिया रेडीयो पर सयासी जमातों को मुफ़्त तशहीर की सहूलत

नई दिल्ली, १३ जनवरी (पी टी आई) इलेक्शन कमीशन ने दूरदर्शन और ऑल इंडिया रेडीयो पर मुख़्तलिफ़ सयासी जमातों को इंतिख़ाबी मुहिम की नशरियात और टैली कास्ट के लिए मुफ़्त तशहीर की सहूलत फ़राहम की है। याद रहे कि पाँच रियास्तों उत्तरप्रदेश, उत्

नई दिल्ली, १३ जनवरी (पी टी आई) इलेक्शन कमीशन ने दूरदर्शन और ऑल इंडिया रेडीयो पर मुख़्तलिफ़ सयासी जमातों को इंतिख़ाबी मुहिम की नशरियात और टैली कास्ट के लिए मुफ़्त तशहीर की सहूलत फ़राहम की है। याद रहे कि पाँच रियास्तों उत्तरप्रदेश, उत्तराखंड, पंजाब, मनी पुर और गोवा में असैंबली इंतिख़ाबात मुनाक़िद शुदणी हैं।

कमीशन ने प्रसार भारती के ज़रीया इलैक्ट्रॉनिक मीडीया में तमाम पार्टीयों की अनतख़ाबीत शहीर केलिए यकसाँ वक़्त की फ़राहमी को तौसीअ देने का फ़ैसला किया है। रेडीयो नशरियात या टी वी टैली कास्ट के लिए सिर्फ क़ौमी सयासी जमातों और मुस्लिमा रियास्ती पार्टीयों को ही मौक़ा दिया जाएगा।

ये सहूलत ऑल इंडिया रेडीयो और दूरदर्शन के इलाक़ाई केंद्रों से दस्तयाब रहेगी। इलावा अज़ीं उत्तरप्रदेश, उत्तराखंड, पंजाब, मनी पर और गोवा के हेडक्वार्टर्स में भी दस्तयाब रहेगी, जिन्हें मुताल्लिक़ा रियास्तों में दीगर स्टेशनों के ज़रीया ब्रॉडकास्ट या टैली कास्ट किया जाएगा।

इलेक्शन कमीशन ने मज़ीद कहा कि हर पार्टी को बुनियादी तौर पर 45 मिनट दिए जाएंगे। चाहे वो क़ौमी पार्टी हूँ या रियास्ती या इलाक़ाई तौर पर मुस्लिमा पार्टी हो। किसी को ज़्यादा या किसी को कम वक़्त दिए जाने का सवाल ही पैदा नहीं होता सब के लिए यकसाँ 45 मिनट मुख़तस किए गए हैं और वो भी सिर्फ उन रियास्तों में जहां असैंबली इंतिख़ाबात मुनाक़िद शुदणी हैं।

यहां इलेक्शन कमीशन का ये ब्यान काबिल-ए-तवज्जा है कि क़ौमी और रियास्ती सयासी जमातों के इलैक्ट्रॉनिक मीडीया में टैली कास्ट के लिए ज़ाइद वक़्त पर गुज़शता इंतेख़ाबात में इन की कारकर्दगी को मद्द-ए-नज़र रखते हुए फ़ैसला किया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT