दूसरा सह रोज़ा आबिद अली ख़ान नाअत शरीफ़ मुक़ाबला

दूसरा सह रोज़ा आबिद अली ख़ान नाअत शरीफ़ मुक़ाबला
हैदराबाद 28 जनवरी ( सियासत न्यूज़ ) हुज़ूर रहमते आलम (स०अ०व०)के मीलाद पाक के मुबारक और मसऊद मौक़ा पर रोज़नामा सियासत की जानिब से दूसरा आबिद अली ख़ान नाअतिया मुक़ाबला का 29 जनवरी से आग़ाज़ हो रहा है । प्रोग्राम के मुताबिक़ 29 जनवरी को ठी

हैदराबाद 28 जनवरी ( सियासत न्यूज़ ) हुज़ूर रहमते आलम (स०अ०व०)के मीलाद पाक के मुबारक और मसऊद मौक़ा पर रोज़नामा सियासत की जानिब से दूसरा आबिद अली ख़ान नाअतिया मुक़ाबला का 29 जनवरी से आग़ाज़ हो रहा है । प्रोग्राम के मुताबिक़ 29 जनवरी को ठीक 10:30 बजे दिन इफ़्तिताही तक़रीब महबूब हुसैन जिगर हाल अहाता रोज़नामा सियासत में मुनाक़िद होगी ।

जिस की सदारत जनाब ज़ाहिद अली ख़ान एडीटर रोज़नामा सियासत करेंगे । सीनीयर कांग्रेस क़ाइद जनाब ख़लीक़ुर्रहमान प्रोफ़ेसर मुहम्मद मुस्तफ़ा शरीफ़ डायरेक्टर दाएरतुल मारिफ़ उसमानिया प्रोफ़ेसर फ़ातिमा बेगम प्रवीण चेयर पर्सन शोबा उर्दू उस्मानिया यूनीवर्सिटी और डाक्टर सैयद मुहम्मद हमीद उद्दीन शरफ़ी का नाअत मुस्तफ़ा (स०अ०व०) पर ख़ुसूसी ख़ताबात होंगे ।

इस मुक़ाबले के कन्वीनर्स मुहम्मद निज़ाम उद्दीन और अरशिया जबीन होंगे । हर मुक़ाबला में इनाम अव्वल 15,000/- रुपये इनाम दोम 10,000/- और इनाम सोम 5,000/- रुपये पेश किए जाएँगे ।

इन तमाम मुक़ाबलों में इंटर डिग्री और इस के मुमासिल कॉलजेस में ज़ेरे तालीम तलबा और तालिबात और दीनी मदारिस ग्रुप में मौलवी आलिम और फ़ाज़िल के तलबा और तालिबात शिरकत के अहल हैं।

दीनी मदारिस के ज़िम्मेदारों के मुसलसल टेलीफ़ोन काल के बाद मुंतज़मीन ने शोबा हिफ़्ज़ में ज़ेरे तालीम तलबा और तालिबात क़ो इस मुक़ाबला में शिरकत की इजाज़त देने का फ़ैसला किया है और उन तलबा और तालिबात के लिए नाम दर्ज करवाने की आख़िरी तारीख़ 30 जनवरी शाम 5 बजे मुक़र्रर की गई ।

मुक़ाबला में शिरकत के लिए कॉलेज बोना फ़ाईड या ID कार्ड क़ाबिले क़बूल है । प्रोग्राम के कन्वीनर डाक्टर सैयद शुजाअ उद्दीन अज़ीज़ ने तलबा और तालिबात से इस मुक़ाबला में शिरकत की अपील की है ।

मज़ीद तफ़सीलात मुहम्मद असलम से सेल: 9393876978 पर हासिल की जा सकती हैं ।

Top Stories