Monday , November 20 2017
Home / Khaas Khabar / दूसरी न्यूक्लियर सलामती कान्फ्रेंस का आज सियोल में आग़ाज़

दूसरी न्यूक्लियर सलामती कान्फ्रेंस का आज सियोल में आग़ाज़

दूसरी न्यूक्लियर सलामती कान्फ्रेंस पीर को जुनूबी कोरिया के दार-उल-हकूमत सियोल में शुरू होगी जिसमें सदर अमेरीका बारक ओबामा समेत दुनिया भर से 50 ज़ाइद मुल्कों के सरबराह और मुख़्तलिफ़ आलमी इदारों के नुमाइंदे शरीक होंगे, कान्फ्रेंस मे

दूसरी न्यूक्लियर सलामती कान्फ्रेंस पीर को जुनूबी कोरिया के दार-उल-हकूमत सियोल में शुरू होगी जिसमें सदर अमेरीका बारक ओबामा समेत दुनिया भर से 50 ज़ाइद मुल्कों के सरबराह और मुख़्तलिफ़ आलमी इदारों के नुमाइंदे शरीक होंगे, कान्फ्रेंस में पाकिस्तान की नुमाइंदगी वज़ीर-ए-आज़म यूसुफ़ रज़ा गिलानी करेंगे जबकि वज़ीर-ए-ख़ारजा हिना रब्बानी खर और दीगर आला ओहदेदार उनके हमराह होंगे।

कान्फ्रेंस से अपने ख़िताब के दौरान गिलानी एटमी तवानाई के बिजली और दीगर पुरअमन मक़ासिद के लिए इस्तेमाल की ख़ातिर ग़ैर जांबदाराना और मुसावी पालिसीयां अपनाने पर ज़ोर देंगे। इस मर्तबा शुमाली कोरिया के न्यूक्लियर प्रोग्राम और तवील फ़ासले तक मार करने वाले राकेट तजुर्बे समेत ईरान का न्यूक्लियर प्रोग्राम भी ज़ेर-ए-बहस रहेगा।

कान्फ्रेंस में न्यूक्लियर दहश्तगर्दी जैसे मौज़ूआत पर भी बातचीत की जाएगी। अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के जनरल सेक्रेटरी बैन की मून और दीगर अहम मेहमान जुनूबी कोरिया के दार-उल-हकूमत सियोल पहुंच चुके हैं।वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह की कल सीयोल में शुरू हो रहे दूसरे न्यूक्लियर स्कियोरिटी चोटी इजलास के मौक़ा पर पाकिस्तानी हम मंसब यूसुफ़ रज़ा गिलानी से मुलाक़ात मुतवक़्क़े है।

अगरचे रस्मी तौर पर ऐसी मुलाक़ात तय नहीं की गई है लेकिन मुतवक़्क़े मुलाक़ात को मुस्तर्द भी नहीं किया जा सकता।

TOPPOPULARRECENT