Monday , December 11 2017

दूसरी रियासतों को सबक़ सिखाने की नहीं, सीखने की ज़रूरत

सरपुर टाउन 04 मई: तेलंगाना के मुस्लिम अक़लियतों को 12% रिजर्वेशन की फ़राहमी के लिए रोज़नामा सियासत के न्यूज़ एडिटर आमिर अली ख़ां की तरफ से रियासत के मुस्लिम अक़लियतों में शऊर बेदारी की मुहिम चलाई जा रही है। 12% रिजर्वेशन तहरीक शहरों से लेकर देही इलाक़ों में भी धीरे धीरे आम होती जा रही है, और खासतौर पर देही इलाक़ों के मुसलमानों में 12% रिजर्वेशन मुहिम शिद्दत इख़तियार करते हुए अपने हक़ के लिए जद्द-ओ-जहद करते हुए मुस्लमान आगे आरहे हैं।

इस ज़िमन में सरज़मीन सरपुर टाउन में मुसलमानों की तरफ से तारीख़ में पहली मर्तबा सरपुर टाउन मुस्लिम माइनॉरिटी मंडल सदर मुहम्मद आशिक़ हुसैन की ज़ेरे क़ियादत 2 मई बरोज़ पीर तहसीलदार ऑफ़िस के रूबरू केसीआर के वादे के मुताबिक़ तेलंगाना के मुसलमानों को 12% रिजर्वेशन पर अमल आवरी के मुतालिबे के लिए एक रोज़ा भूक हड़ताल सुबह 10:30 बजे ता शाम 5 बजे की गई। इस एक रोज़ा भूक हड़ताल में हिस्सा लेने वालों में नायब क़ाज़ी सय्यद इनायत अली साबरी, एनआरआई मुहम्मद रज़्ज़ाक़,जामा मस्जिद कमेटी सदर मुबारक बिन सालमीन, एनआरआई मुहम्मद रहीम, टीआरएस क़ाइदीन एम-ए सलीम, अफ़्सर अहमद ख़ां, अहमद अली, हाफ़ित मुहसिन अहमद ख़ां के अलावा नौ जवानान की कसीर तादाद मौजूद थी।

सरपुरटाउन में मुसलमानों को 12% रिजर्वेशन पर अमल आवरी करने का मुतालिबा करते हुए एक रोज़ा भूक हड़ताल किए जाने पर मुक़ामी पार्टी क़ाइदीन ने कैंप पहुंच कर 12% रिजर्वेशन और भूक हड़ताल करने वालों से इज़हार यगानगत किया। सरपुरटाउन सरकारी मुलाज़िमीन जवाइंट एक्शण कमेटी कन्वीनर पी नानाजी, ज़िला कांग्रेस कमेटी जनरल सेक्रेटरी मुहम्मद अबदुलशकील सरपुरटाउन मंडल परिषद सदर के शौहर टी आर एस क़ाइद एन सत्यनाराय‌ना, एनआरआई एम-ए रशीद ने एक रोज़ा भूक हड़ताली कैंप पहुंच कर 12% रिजर्वेशन पर अमल आवरी करने का मुतालिबा करते हुए इज़हार-ए-हमदर्दी की।

इस मौके पर सरपुरटाउन मुस्लिम माइनॉरिटी मंडल सदर मुहम्मद आशिक़ हुसैन ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने शादनगर में चुनाव के दौरान रियासत के मुसलमानों को 12% रिजर्वेशन देने का एलान किया था और टीआरएस के बरसरे इक़तेदार आने के अंदरून चार माह रियासत तेलंगाना के मुसलमानों को 12% रिजर्वेशन देते हुए मुल्क की तमाम रियासती हुकूमतों को सबक़ सिखाने का एलान किया और वादा किया था लेकिन केसीआर ज़ेरे क़ियादत टीआरएस हुकूमत के 2 साल मुकम्मिल होने को हैं लेकिन मुसलमानों को हनूज़ 12% रिजर्वेशन से महरूम रखा गया, इस लिए तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ से आदिलाबाद के हलक़ा सरपुर टाउन के मुसलमानों की तरफ से मुतालिबा है कि अपने वादे के मुताबिक़ तेलंगाना के मुसलमानों को 12% फ़ीसद रिजर्वेशन फ़राहम करें ताकि रियासत के मुसलमानों को रोज़गार , तालीमी मैदान फ़ायदा हो। हमको माह-ए-रमज़ान में मुफ़्त कपड़े नहीं बल्कि आपके चुनाव वादे के मुताबिक़ 12% रिजर्वेशन पर अमल आवरी करते हुए बी सी कमीशन का क़ियाम अमल में लाने पर-ज़ोर दिया गया, वर्ना आने वाले दिनों में तेलंगाना के मुसलमानों की तरफ से नाराज़गी का सामना करने टीआरएस को तैयार रहना पड़ेगा।

शाम 5 बजे के बाद एन आर आई एम-ए रशीद और सियासत के नामा निगार एम-ए जमील ने एक रोज़ा भूक हड़ताल करने वाले मुहम्मद आशिक़ हुसैन को शर्बत पिलाने के बाद भूक हड़ताल इख़तेताम को पहुंची। बादअज़ां मुसलमानों सरपुरटाउन की तरफ से तहसीलदार सरपुर टाउन रमेश बाबू से मुलाक़ात करते हुए बीसी कमीशन के क़ियाम और तेलंगाना के मुसलमानों को 12% रिजर्वेशन पर अमल आवरी को यक़ीनी बनाने का मुतालिबा करते हुए एक याददाश्त पेश की गई।

TOPPOPULARRECENT