Sunday , December 17 2017

दूसरी शादी पर तनाज़ा , बेटे के हाथों बाप नज़र-ए-आति

हैदराबाद १५ मार्च ( सियासत न्यूज़ ) दूसरी शादी करने की ख़ाहिश पर एक बेटे ने अपने बाप को ज़िद-ओ-कूब करने के बाद ज़िंदा जला डाला ये वाक़िया मुईन आबाद पुलिस स्टेशन हदूद में पेश आया । जहां एक बेटे ने अपने बाप की दूसरी शादी की ख़ाहिश पर उसे

हैदराबाद १५ मार्च ( सियासत न्यूज़ ) दूसरी शादी करने की ख़ाहिश पर एक बेटे ने अपने बाप को ज़िद-ओ-कूब करने के बाद ज़िंदा जला डाला ये वाक़िया मुईन आबाद पुलिस स्टेशन हदूद में पेश आया । जहां एक बेटे ने अपने बाप की दूसरी शादी की ख़ाहिश पर उसे मौत के घाट उतार दिया । बताया जाता है कि 60 साला अमलेश अपने लड़के अनजीनीलो के हमला में हलाक होगया । मलीश की बीवी की एक साल क़बल मौत होगई थी और तब से वो दूसरी शादी का मुतालिबा कर रहा था और अपने बेटे से कई बार इस बात की ख़ाहिशकी थी कि वो दूसरी शादी करना चाहता है ।

लिहाज़ा उस की शादी करवाई जाय । बाप की इस ख़ाहिश पर बेटे ने कई मर्तबा ऐसी बात करने से मना किया और काफ़ी समझाया कि वो अपनी ख़ाहिश को तर्क करदे लेकिन इस शहस ने एक नहीं सुनी और अपनी ख़ाहिश परबज़िद था । जिस से तंग आकर ब्रहमी का शिकार अनजीनीलो ने गुज़शता रोज़ अपने मकान में बाप को शदीद ज़द्द-ओ-कूब किया । लाठी से मार कर उसे शदीद ज़ख़मी करदिया । जिस के बाद इस ने अपने बाप के जिस्म पर केरोसिन डाल कर ऐसे ज़िंदा जला डाला । पुलिस ने मुक़द्दमा दर्ज करलिया है और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है ।

TOPPOPULARRECENT