Sunday , December 17 2017

दूसरे मुक़ाम की बक़ा के लिए हिंदुस्तान को टेस्ट सीरीज़ ड्रा करना होगा

न्यूज़ीलैंड के ख़िलाफ़ जुमेरात को ऑकलैंड में शुरू होरही दो मुक़ाबलों की टेस्ट सीरीज़ में अगर हिंदुस्तानी टीम कामयाबी हासिल नहीं कर पाती है तो कम से कम उसे आई सी सी की दर्जा बंदी में अपने दूसरे मुक़ाम की हिफाजत‌ के लिए सीरीज़ को ड्रा करन

न्यूज़ीलैंड के ख़िलाफ़ जुमेरात को ऑकलैंड में शुरू होरही दो मुक़ाबलों की टेस्ट सीरीज़ में अगर हिंदुस्तानी टीम कामयाबी हासिल नहीं कर पाती है तो कम से कम उसे आई सी सी की दर्जा बंदी में अपने दूसरे मुक़ाम की हिफाजत‌ के लिए सीरीज़ को ड्रा करना होगा।

टेस्ट सीरीज़ में अगर हिंदुस्तान को 2-0 की कामयाबी हासिल होती है तो इससे दर्जा बंदी का एक निशान हासिल होगा और वो 118 निशानात के ज़रिया दर्जा बंदी की सफ़ को तबदील करदेगी। दूसरी जानिब हिंदुस्तान को अगर मज़कूरा सीरीज़ में 1-0 की हार‌ होती है तो इस से 5 निशानात का नुक़्सान होगा और वो 112 निशानात के ज़रिया तीसरे मुक़ाम पर फ़ाइज़ ऑस्ट्रेलिया से एक मुक़ाम आगे रहेगी।

0-0 या 1-1 के ड्रा के नताइज की बदौलत हिंदुस्तान और न्यूज़ीलैंड दोनों ही टीमें सीरीज़ से पहले मौजूद अपने मुक़ामात को बरक़रार रख पाएगी। न्यूज़ीलैंड की टीम फ़िल्हाल 82 निशानात के ज़रिया आठवीं मुक़ाम पर फ़ाइज़ है और अगर वो हिंदुस्तान के ख़िलाफ़ सीरीज़ में 2-0 की कामयाबी हासिल करती है तो इसके जुमला निशानात 88 होजाएंगे।

TOPPOPULARRECENT