Sunday , November 19 2017
Home / Hyderabad News / दोनों रियासतों के अवाम के लिए नेक तमन्नाएं

दोनों रियासतों के अवाम के लिए नेक तमन्नाएं

हैदराबाद 12 नवंबर:तेलंगाना-ओ- आंध्र प्रदेश रियासतों के मुशतर्का गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन ने दोनों तेलुगू रियासतों के अवाम से ख़ुशहाल-ओ-पुरसुकून रहने की ख़ाहिश की।

राज भवन के दरबार हाल में दीपावली तहवार के मौके पर उनसे मुलाक़ात करके मुबारकबाद देने के लिए मौजूद मुअज़्ज़िज़ शख़्सियतों, आला ओहदेदारों, सियासी क़ाइदीन-ओ-अवाम से इज़हार-ए-ख़याल करते हुए ई एस एल नरसिम्हन ने कहा कि तारीकी से रोशनी में आना ही दीपावली के हक़ीक़ी मअनी हैं। दोनों तेलुगू रियासतों के अवाम के साथ साथ चीफ़ मिनिस्टर्स में भी इत्तेहाद-ओ-इत्तिफ़ाक़ उनकी हक़ीक़ी तमन्ना है।

गवर्नर ने कहा कि दोनों रियासतों के अवाम की ज़िंदगीयों-ओ-दरख़शां मुस्तक़बिल के लिए वो ख़ुदाए बरतर से दुआ करेंगे। नरसिम्हन ने कहा कि आंध्र प्रदेश रियासत की नई राजधानी अमरावती की संग-ए-बुनियाद तक़रीब में चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ की शिरकत से उन्हें बहुत ख़ुशी हुई है और इस तवक़्क़ो का इज़हार किया कि दोनों रियासतों के माबैन पाए जानेवाले तमाम मसाइल बहुत जल्द हल होजाएंगे और फिर दोनों रियासतों के अवाम अमन-ओ-शांति के साथ फ़िर्कावाराना हम-आहंगी इत्तेहाद-ओ-यकजहती के साथ रहने की ख़ाहिश की।

TOPPOPULARRECENT