Wednesday , September 26 2018

दोनों शहरों के लिए दो ज़ख़ाइर आब की तामीर

हैदराबाद 10 सितंबर: वज़ीर कमर्शियल टैक्सेस टी श्रीनिवास यादव ने कहा कि रियासती हुकूमत जी एच्च एम सी और एच एम डी ए हुदूद में ग़ैर मजाज़ इमारतों और तामीरात को बाक़ायदा बनाने का आख़िरी और क़तई मौक़ा फ़राहम करने के बाद सख़्त कार्रवाई शुरू करेगी।

उन्होंने कहा कि इन ग़ैर मजाज़ तामीरात और आराज़ीयात की वजह से हैदराबाद को ग्लोबल सिटी में तबदील करने हुकूमत के मन्सूबों में रुकावट पैदा हो रही है।

वज़ीर कमर्शियल टैक्सेस ने इस मसले पर काबीनी सब कमेटी के तीसरे मीटिंग की सदारत की। कमेटी अरकान डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर महमूद अली, टी पदमा राव‌ गौड़ भी मीटिंग में शरीक थे लेकिन वज़ीर-ए-दाख़िला नरसिम्हा रेड्डी शरीक ना हो सके। बादअज़ां ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि शहरे हैदराबाद में ग़ैर मजाज़ तामीरात को बाक़ायदा बना लेने का आख़िरी मौक़ा दिया जाएगा और इस के बाद ग़ैर मजाज़ तामीरात के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की जाएगी।

इस सिलसिले में तबादला-ए-ख़्याल करके एक जामा रिपोर्ट बहुत जल्द हुकूमत को पेश की जाएगी। वज़ीर मौसूफ़ ने बताया कि शहरे हैदराबाद की तरक़्क़ी के लिए किए जानेवाले इक़दामात शहरे हैदराबाद में ग़ैर मजाज़ तामीरात को बाक़ायदा बनाने और शहर की तरक़्क़ी के लिए नई पालिसीयों का ताय्युन ख़ुद चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर के चन्द्शेखर राव‌ करेंगे।

उन्होंने कहा कि बहुत जल्द शहरे हैदराबाद में जी एच्च एम सी की तरफ से हर घर के लिए दो डस्टबीन फ़राहम किए जाऐंगे। शहर के अवाम को पीने के पानी की बेहतर सरबराही को यक़ीनी बनाने के लिए शहर के मुज़ाफ़ात में दो नए ज़ख़ाइर आब तामीर करवाए जा रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT