Saturday , April 21 2018

दोनों शहरों में नए साल का जश्न

तेलंगाना के दारुल हुकूमत हैदराबाद में साल नौ 2015 की तक़ारीब जोश-ओ-ख़ुरोश से मनाई गईं। पुलिस की सख़्त तरीन सेक्युरिटी के दरमयान सड़कों पर नौजवानों को साल नौ का जश्न मनाते हुए रक़्स-ओ-सुरूर में मसरूफ़ देखा गया। मोटर साइकिल रियालियां न

तेलंगाना के दारुल हुकूमत हैदराबाद में साल नौ 2015 की तक़ारीब जोश-ओ-ख़ुरोश से मनाई गईं। पुलिस की सख़्त तरीन सेक्युरिटी के दरमयान सड़कों पर नौजवानों को साल नौ का जश्न मनाते हुए रक़्स-ओ-सुरूर में मसरूफ़ देखा गया। मोटर साइकिल रियालियां निकाली गईं ख़ासकर शहर के मर्कज़ी मुक़ाम टैंक बंड पर जश्न का माहौल था।

शहर के क्लब्स और होटल्स में भी नौजवानों ने नए साल का जश्न मनाया जबकि कई शहरीयों ने अपने मकानात और अपार्टमंट्स की छतों पर जश्न मनाने को तर्जीह दी। घड़ी में 12 बजने के साथ ही कई नौजवानों ने सड़कों पर जोश-ओ-ख़ुरोश का मुज़ाहरा करते हुए एक दूसरे को नए साल की मुबारकबाद दी।

रात देर गए तक भी शहर में नए साल का जश्न मनाया गया। किसी नाख़ुशगवार वाक़िये की इत्तिला नहीं मिली। बैंगलौर में बम धमाके के बाइस हैदराबाद पुलिस ने शहर में सेक्युरिटी के वसीअ तर इंतेज़ामात किए थे। कमिशनर पुलिस ने नए साल के जश्न के मौके पर इंतेज़ामात की रास्त निगरानी की। हैदराबाद के अहम चौराहों पर पुलिस की मुसल्लह गाड़ीयों को ताय्युनात किया गया था। पुलिस ने हुसैन सागर के अतराफ़ ट्रैफ़िक तहदीदात की थीं और दोनों शहरों के तमाम फ़्लाई ओवर्स को बंद कर दिया गया था।नई रियासत तेलंगाना में अवाम ने नए साल 2015 का जोश-ओ-ख़ुरोश से इस्तिक़बाल किया। तेलंगाना हुकूमत ने भी नए साल के मौके पर तरक़्क़ीयाती पालिसीयां बनाने पर तवज्जा दी है।

TOPPOPULARRECENT