Friday , November 24 2017
Home / Delhi / Mumbai / दो लाख वज़ीफ़ायाबों को नज़रेसानी शूदा मुराआत

दो लाख वज़ीफ़ायाबों को नज़रेसानी शूदा मुराआत

नई दिल्ली: हुकूमत ने आज ऐलान किया कि उसने एक ओहदे एक पैंशन स्कीम के तहत ज़ाइद अज़ दो लाख वज़ीफ़ायाबों के एकाऊंट में नज़रेसानी शूदा वज़ीफ़ा मुराआत को बकाया जात के साथ जमा करवा दिया है। ये वज़ीफ़ायाबान सर्विस पैंशन और माज़ूरी का वज़ीफ़ा हासिल कर रहे हैं।

विज़ारत-ए-दिफ़ा ने अपने एक बयान में कहा कि ज़ाइद अज़ 1.46 लाख फ़ेमी पेनशनरश के लिए हुकूमत की तरफ‌ से नए मुराआत जारिया माह के ख़त्म तक जमा करवा दिए जाऐंगे। बयान में कहा गया है कि कंट्रोलर जनरल आफ़ डीफ़ैंस एकाऊंटस के तहत डीफ़ैंस पैंशन तक़सीम दफ़ातिर ने अब तक जुमला 2,21,224 दिफ़ाई वज़ीफ़ायाबों के नज़रसानी शूदा वज़ीफ़ा मुराआत जारी करदिए हैं।

उन्होंने कहा कि बकायाजात की पहली क़िस्त के साथ रक़म जारी कर दी गई है और उन वज़ीफ़ायाबों के एकाऊंटस में एक‌ मार्च 2016 को जमा करवा दी गई है। बयान में मज़ीद कहा गया है कि जहां तक 1,46,335 फ़ैमिली पैंशनर्स का सवाल है इमकान है कि मार्च के ख़त्म तक बकाया जात के साथ ये रक़म भी जमा करवा दी जाएगी। कहा गया है कि महिकमा बहबूदी साबिक़ फ़ौजीयों की तरफ‌ से पिछले साल 7 नवंबर को जारी करदा आलामिया की मुताबिक़त में ये कार्रवाई की गई है|

TOPPOPULARRECENT