Sunday , December 17 2017

दो फ़िरक़ों के दरमयान झड़प आसिफ़नगर में मामूली कशीदगी

आसिफ़नगर के इलाके ज़ेबा बाग़ में आज रात अवाम के दो मुख़्तलिफ़ तबक़ात के दरमयान तसादुम के बाद फ़िर्कावाराना कशीदगी फैल गई।

आसिफ़नगर के इलाके ज़ेबा बाग़ में आज रात अवाम के दो मुख़्तलिफ़ तबक़ात के दरमयान तसादुम के बाद फ़िर्कावाराना कशीदगी फैल गई।

पुलिस ज़राए के मुताबिक़ अक्सरीयती तबक़ात से ताल्लुक़ रखने वाले चंद अफ़राद ने जो हालते नशा में थे टेलीविज़न मैकेनिक मुहम्मद ख़्वाजा की दूकान के रूबरू शराबनोशी कर रहे थे कि ज़ेबा बाग़ ए कॉलोनी के चंद अफ़राद ने बरसर-ए-आम शराबनोशी पर एतराज़ किया जिस पर अक्सरीयती तबक़ा से ताल्लुक़ रखने वाले ये अफ़राद तशद्दुद पर उतर आए और अकलियती तबक़ा से ताल्लुक़ रखने वाले अफ़राद पर हमले की कोशिश की।

दोनों ग्रुपों में बेहस-ओ-तकरार के दौरान संगेबारी के वाक़ियात भी पेश आए जिस के साथ ही इलाके में फ़िर्कावाराना कशीदगी पैदा होगई। गड़बड़ के दौरान मुक़ामी मंदिर को मामूली नुक़्सान पहूँचा। इत्तेला मिलते ही सीनीयर पुलिस ओहदेदार मुक़ाम वाक़िया पर पहुंच गए और रैपिड एक्शण फ़ोर्स के अलावा दुसरे सेक्यूरिटी दस्तों को मुतय्यन कर दिया गया। रात देर गए सूरते हाल पर क़ाबू पालिया गया और हस्सास मुक़ामात पर पुलिस पिक़्टस ताय्युनात किए गए हैं। हुजूम को मुंतशिर करने के लिए पुलिस ने मामूली ताक़त का इस्तेमाल किया था। आसिफ़नगर पुलिस ने इस ज़िमन में दो मुक़द्दमात दर्ज करते हुए तहक़ीक़ात का आग़ाज़ कर दिया है। चंद अफ़राद को पूछगिछ के लिए हिरासत में लिया गया है।

TOPPOPULARRECENT