Monday , December 11 2017

दो फ़िरक़ों के दरमियान झड़प पाँच ज़ख़मी

अहमदाबाद, 25 जनवरी: ( पी टी आई) एक मामूली बात पर मौज़ा अम्मीपुर में दो फ़िरक़ों के दरमियान हुई झड़प में पाँच अफ़राद ज़ख़मी हो गए । अहमदाबाद ( रीवर्ल) एस पी गगन दीप गंभीर ने बताया कि गिरोही तसादुम में भारवाड़ और कोली कम्यूनिटी से ताल्लुक़ रखने

अहमदाबाद, 25 जनवरी: ( पी टी आई) एक मामूली बात पर मौज़ा अम्मीपुर में दो फ़िरक़ों के दरमियान हुई झड़प में पाँच अफ़राद ज़ख़मी हो गए । अहमदाबाद ( रीवर्ल) एस पी गगन दीप गंभीर ने बताया कि गिरोही तसादुम में भारवाड़ और कोली कम्यूनिटी से ताल्लुक़ रखने वाले पाँच अफ़राद ज़ख़मी हो गए ।

एस पी ने कहा कि हमें दो मोहलिक हथियार भी मिले हैं जिन्हें फ़ारंसिक साईंस लेबारेटरी भेजा गया है ताकि इस बात का पता लगाया जा सके कि आया इन हथियारों से फायरिंग भी की गई थी या नहीं ?! याद रहे कि चार साल क़बल भी अम्मीपुर में गिरोही तसादुम हुए थे । एस पी के मुताबिक़ एक फ़िर्क़ा से ताल्लुक़ रखने वाला एक लड़का मवेशीयों को घास चरवा रहा था कि दूसरे फ़िर्क़ा से ताल्लुक़ रखने वाले एक शख़्स ने जो मोटर साईकल पर सवार था पहले लड़के को टक्कर दे दी इससे पहले कि ये वाक़िया बदतरीन फ़साद में तबदील हो जाता पुलिस ने बरवक़्त इक़दामात करते हुए हालात पर क़ाबू पालिया लेकिन इस के बावजूद दोनों फ़िरक़ों के अफ़राद ने एक दूसरे पर संगबारी की और फायरिंग का तबादला भी हुआ । इस सिलसिला में पुलिस ने यूं तो अब तक किसी को गिरफ़्तार नहीं किया है लेकिन गावं में रहने वालों को इंतिबाह ( चेतावनी) दिया है कि तहक़ीक़ात मुकम्मल होने तक कोई गावं छोड़कर ना जाये ।

TOPPOPULARRECENT