Monday , December 11 2017

दौरा जुनूबी अफ़्रीक़ा की पर्वा नहीं: बी सी सी आई

बी सी सी आई ने जुनूबी अफ़्रीक़ा को इंतिबाह जारी कर दिया है कि आइन्दा दौरे की तफ़सीलात उसकी मर्ज़ी के मुताबिक़ ना तै की गईं तो सीरीज़ को भूल जाये, दौरा जुनूबी अफ़्रीक़ा की ज़्यादा पर्वा नहीं,क्योंकि दुनिया के कई और ममालिक हिंदुस्तान के ख़िला

बी सी सी आई ने जुनूबी अफ़्रीक़ा को इंतिबाह जारी कर दिया है कि आइन्दा दौरे की तफ़सीलात उसकी मर्ज़ी के मुताबिक़ ना तै की गईं तो सीरीज़ को भूल जाये, दौरा जुनूबी अफ़्रीक़ा की ज़्यादा पर्वा नहीं,क्योंकि दुनिया के कई और ममालिक हिंदुस्तान के ख़िलाफ़ खेलने के लिए बेताब हैं।

तफ़सीलात के मुताबिक़ बी सी सी आई के सेक्रेटरी संजय पटेल ने वाज़िह तौर पर कहा है कि हिंदुस्तानी टीम के दौरा जुनूबी अफ़्रीक़ा का शैडूल दोनों ममालिक की बाहमी रजामंदी से तै होना चाहिए था लेकिन क्रिकेट जुनूबी अफ़्रीक़ा ने यकतरफ़ा तौर पर शैडूल जारी करके ख़िलाफ़वरज़ी की है। अब उसे ही फ़ैसला करना है कि सीरीज़ का मुस्तक़बिल किया होगा।

मैं ये बात वाज़िह करदेना चाहता हूँ कि बोर्ड आम हालात में सीरीज़ को मुम्किन बनाने के लिए हर मुम्किन क़दम उठा सकता था लेकिन मुआमला प्रोटोकोल का है जिसे तोड़ने का ज़िम्मेदार जुनूबी अफ़्रीक़ी बोर्ड है। हिंदुस्तान ने वेस्ट इंडीज़ को दो टेस्ट और तीन वन्डे के लिए मदऊ करलिया है जबकि ऑस्ट्रेलियाई टीम भी सात वन्डे मैचस‌ केलिए हिंदुस्तान का दौरा शुरू करनेवाली है।

संजय पटेल का इस बारे में कहना है कि जुनूबी अफ़्रीक़ा को जल्द से जल्द फ़ैसला कर लेना चाहिए बहरे हाल हमें इस दौरे की ज़्यादा फ़िक्र नहीं क्योंकि कई ममालिक हमारे साथ खेलने के लिए तैयार हैं। उन्होंने अलबत्ता वाज़िह किया कि अगर सीरीज़ ना होसकी तो फ़िलहाल उस खोला को पुर करने के लिए पाकिस्तान या श्रीलंका के ख़िलाफ़ सीरीज़ प्रोग्राम में शामिल नहीं है। पटेल ने मज़ीद कहा कि तेंदुलकर को सबकदोश होने के लिए मजबूर नहीं किया जा रहा है इन ख़बरों में कोई सदाक़त नहीं है।

TOPPOPULARRECENT