Thursday , December 14 2017

धमकियों-ओ-ब्लैक मेल से कांग्रेस घबराने वाली नहीं

हैदराबाद: तेलंगाना कांग्रेस लेजिसलेचर पार्टी ने मुक़ामी इदारों के काउंसिल इंतेख़ाबात में कांग्रेस की 2 नशिस्तों पर कामयाबी का ख़ैर मक़द्दम किया । लालच और ओहदों को ठुकराने धमकियों और ब्लैक मेल से ना घबराने वाले मुंतख़िब कांग्रेस उम्मीदवारों से इज़हार-ए-तशक्कुर करते हुए मुबारकबाद दी।

सीएलपी ऑफ़िस असेम्बली में मुशतर्का प्रेस कान्फ़्रेंस से ख़िताब करते हुए क़ाइद अपोज़ीशन असेम्बली मिस्टर के जाना रेड्डी क़ाइद अपोज़िशन काउंसिल मुहम्मद अली शब्बीर ने कहा कि कांग्रेस की कामयाबियों के सिलसिले का आग़ाज़ होगया है। मुस्तक़बिल में इसी जज़बे के साथ काम करते हुए कांग्रेस पार्टी शानदार कामयाबी दर्ज करेगी।

के जाना रेड्डी ने कहा कि टीआरएस हुकूमत ने इंतेख़ाबी क़वाइद की ख़िलाफ़वरज़ी की है। कांग्रेस को उम्मीदवारों और मुंतख़िब अवामी नुमाइंदों को ब्लैक मेल करने के साथ डराया और धमकाया गया, खुले आम रिश्वत देते हुए इंतेख़ाबी क़वाइद की धज्जियां उड़ाई गई। कई बे क़ाईदगीयाँ की गई बावजूद उस के कांग्रेस के अवामी मुंतख़िब नुमाइंदों ने जुरात मंदाना मुज़ाहरा किया और हुकमरान टीआरएस के दबाव‌ के बावजूद नलगुंडा से कूमट रेड्डी, राज गोपाल रेड्डी और महबूबनगर दामोधर रेड्डी की कामयाबी में अहम रोल अदा किया।

मिस्टर मुहम्मद अली शब्बीर ने कहा कि कांग्रेस के दो उम्मीदवारों की कामयाबी से जम्हूरियत पर तेलंगाना अवाम के एतिमाद में इज़ाफ़ा हुआ है। हिन्दुस्तान की सियासी तारीख का पहला वाक़िया है कि चीफ मिनिस्टर तेलंगाना मिस्टर के चन्द्र शेखर राव‌ ने मुक़ाबला करने वाले अपोज़ीशन जमातों के उम्मीदवारों को टेलीफोन करते हुए उन्हें धमकियां देकर इंतेख़ाबी मुक़ाबले से दस्तबरदार कराया है।

साथ ही मुक़ाबले में रहने वाले उम्मीदवारों के ख़िलाफ़ इक़्तेदार का बेजा इस्तेमाल करते हुए उनके कामयाबी के दरमियान हाइल होने की कोशिश की गई दौलत और ताक़त के बलबूते पर मुक़ामी इदारों के अवामी मुंतख़िब नुमाइंदों को खरीदने की कोशिश की गई बावजूद उस के तीन नशिस्तों पर मुक़ाबला करने वाली कांग्रेस ने 2 नशिस्तों पर कामयाबी हासिल की।

TOPPOPULARRECENT