Tuesday , December 12 2017

धमाकों के लिए चीफ़ मिनिस्टर ज़िम्मेदार

हैदराबाद 25 फरवरी: आंध्र प्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी को आज अपनी पार्टी के क़ाइदीन के अलावा अप्पोज़ीशन की सख़्त तन्क़ीद का सामना करना पड़ा जिन्हों ने मुतालिबा किया कि जुमेरात को हुए बम धमाके और इन में 16 अफ़राद की हल

हैदराबाद 25 फरवरी: आंध्र प्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी को आज अपनी पार्टी के क़ाइदीन के अलावा अप्पोज़ीशन की सख़्त तन्क़ीद का सामना करना पड़ा जिन्हों ने मुतालिबा किया कि जुमेरात को हुए बम धमाके और इन में 16 अफ़राद की हलाकतों की ज़िम्मेदारी कुबूल करते हुए वो अपने ओहदे से मुस्ताफ़ी होजाएं ।

तेलूगु देशम पार्टी के रुकन पार्लियामेंट टी देवेंद्र गौड़ और क़ानूनसाज़ कौसील में अप्पोज़ीशन लीडर दाडी वीरा भद्रा राव ने हुकूमत पर सख़्त तन्क़ीद करते हुए इल्ज़ाम आइद किया कि इस ने दहश्तगर्द हमलों से मुताल्लिक़ मर्कज़ की वार्निंग को नज़रअंदाज कर दिया था ।

साबिक़ वज़ीर-ए-दाख़िला टी देवेंद्र गौड़ ने आज सुबह धमाकों के मुक़ाम का मुआइना करने के बाद कहा कि महिज़ रियास्ती हुकूमत की नाकामी के सबब धमाके हुए हैं सारी काबीना को उस की ज़िम्मेदारी कुबूल करते हुए फ़िलफ़ौर मुस्ताफ़ी होजाना चाहीए ।

दाडी वीरा भद्रा राव ने कहा कि मक्का मस्जिद धमाकों के बाद चंद तलाशियां लेते हुए हुकूमत ने अपनी ज़िम्मेदारीयों से दस्त कुशी इख़तियार करली थी और ख़ामोशी इख़तियार करती रही । तेलूगु देशम पार्टी के लीडर ने सवाल किया कि तीरु विमला में लार्ड वेंकटेश्वरा मंदिर के अलावा नागर जना सागर डैम भी दहश्तगरदों के निशाना पर है इस ज़िमन में इंटेलिजेंस जिन्स वार्निंग पर हुकूमत की जानिब से किया इक़दामात किए गए हैं इस दौरान इलाक़ा ते लंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले कांग्रेस के अरकान-ए पार्लियामेंट ने भी चीफ़ मिनिस्टर पर तन्क़ीद केलिए इस मौके पर भरपूर फ़ायदा उठाया ।

TOPPOPULARRECENT