Monday , December 18 2017

धूलिया में फ़साद पुलिस फायरिंग 5 मुस्लमान हलाक

मुंबई । 07 जनवरी :महाराष्ट्रा के शुमाली इलाका धूलिया में दो फ़रक़ो नके दरमयान आज तसादुम भड़क उठा और पुलिस फायरिंग में 5 मुस्लिम नौजवान हलाक हुए ।

मुंबई । 07 जनवरी :महाराष्ट्रा के शुमाली इलाका धूलिया में दो फ़रक़ो नके दरमयान आज तसादुम भड़क उठा और पुलिस फायरिंग में 5 मुस्लिम नौजवान हलाक हुए ।
बताया जाता है कि तशद्दुद के बाइस कम अज़ कम 50 अफ़राद ज़ख़मी हुए । ज़ख़मीयों में चंद पुलिस मुलाज़मीन भी शामिल हैं । सरकारी ज़राए ने कहा कि ये तशद्दुद एक होटल से शुरू हुआ और देखते देखते मछली बाज़ार और माधव पूरा इलाके तक पहूंच गया ।

पुलिस ने हुजूम को मुंतशिर करने के लिए पानी की पिचकारियों का इस्तिमाल क्या । सूरत-ए-हाल कशीदा और कंट्रोल में है । धोले के शिवसेना रुकन असेंबली शर्त पाटल ने कहा कि ज़ख़मीयों में एक सब इन्सपैक्टर पुलिस और स्सिटैंट पुलिस इन्सपैक्टर शामिल हैं ।

महाराष्ट्रा के सनअती इलाक़ा धूलिया में दोपहर के वक़्त अचानक फूट पड़ने वाले फ़साद ने देखते ही देखते सारे इलाक़ा को गड़बड़ ज़दा कर दिया ।

पुलिस फायरिंग में 5 मुस्लिम नौजवान हलाक हुए । एक रिपोर्ट में बताया गया है कि 80 से ज़ाइद अफ़राद ज़ख़मी हैं । मरने वाले नौजवानों में इमरान अली क़मर अली 20 साल हाशिम शेख़ 25 सऊद अहमद 20 साल शामिल हैं । सुपरिटनडनट पुलिस धूलिया देशपांडे ने बताया कि फ़सादज़दा इलाक़ों मछली बाज़ार माधव पर वली पूरा में कर्फ़यू नाफ़िज़ किया गया है ।

ज़िला कलैक्टर प्रकाश महादेव ने इलाके का दौरा क्या । ये फ़साद एक मुस्लिम रकशां रा को हुजूम की तरफ से ज़द्द-ओ-कूब किए जाने के बाद भड़क उठा ।

हिन्दुस्तानी क्रिकेट टीम के 167 रंज़ पर ऑल आव‌ट होने के बाद कुछ लोगों की तरफ से आतशबाज़ी करने की अफ़्वाह फैल गई तो अक्सरीयती फ़िर्क़ा के लोगों ने फ़साद बरपा किया और देखते ही देखते मुस्लिम बस्ती को आग लगादी गई ।

माधव पूरा में मुस्लमानों के घरों और दूकानों को लगी आग बुझाने के लिए जब आतिश फ़िरौ अमला पहूँचा तो एक फ़िर्क़ा के लोगों ने उन्हें रोक दिया और एक घंटा तक आग भड़कती रही ।

कंप्यूटर्स की दूकान को लूट लिया गया । मुक़ामी मुस्लमानों ने शिकायत की के फ़सादीयों को खुली छूट दे कर पुलिस ने मुस्लमानों के ख़िलाफ़ यकतरफ़ा कार्रवाई की है ।

इसी दौरान हुकूमत महाराष्ट्रा ने ख़ातियों के ख़िलाफ़ कार्रवाई करने का तीक़न दिया ।

TOPPOPULARRECENT