Tuesday , December 19 2017

धोका बाज़ ट्रावेल एजंट केख़िलाफ़ जांच‌

हैदराबाद हुकूमत को ये बात मालुम हुइ है कि आंधरा प्रदेश से ताल्लुक़ रखने वाले 64 लोगों की एक टीम 28 मई 2012 को मिस्टर फ्रांसीस (असिस्ट होली लैंड टूर्स एंड ट्रावैलस , अमरूता वाणी बिल्डिंग, नजदीक‌ साबिक़ा संगीत थियटर) के ज़रीये क़ाहिरा, मिस्र

हैदराबाद हुकूमत को ये बात मालुम हुइ है कि आंधरा प्रदेश से ताल्लुक़ रखने वाले 64 लोगों की एक टीम 28 मई 2012 को मिस्टर फ्रांसीस (असिस्ट होली लैंड टूर्स एंड ट्रावैलस , अमरूता वाणी बिल्डिंग, नजदीक‌ साबिक़ा संगीत थियटर) के ज़रीये क़ाहिरा, मिस्र रवाना हुई ताकि यरोशलम का दौरा कर सके। लेकिन‌ इस टीम को बाद में पता चला कि इन के ट्रावेल एजंट ने क़ाहिरा की मुताल्लिक़ा होटल में दरकार फंड्स जमा नहीं कराया जिस के नतीजे में तमाम 64 टुरीस्टों को क़ाहिरा में होटल के बाहर रहने पर मजबूर होना पड़ा।

स्पैशल सेक्रेटरी (प्रोटोकोल) उमूमी नज़म‍ ओर नसक़ वीभाग‌ के जारी किये गए ब्यान के मुताबिक़ हुकूमत ने इस मामले में तमाम तर इक़दामात करते हुए क़ाहिरा के सिफ़ारत ख़ाना से राबिता किया ताकि वहां फंसे टुरीस्टों की ज़रूरी मदद‌ की जा सके और उन की जल्द से जल्द हिंदूस्तान वापसी को यक़ीनी बनाया जा सके।

इस दरमयान‌ तमाम फंसे हुए मुसाफ़िर‌ इंडियन एंबेसी की मदद‌ और वज़ीर मिस्टर के पारता सारथी के दखल देने के बाद आज सुबह दिल्ली वापिस हुए। ये टुरीस्ट‌ आज दिल्ली से दक्षिण एक्सप्रेस के ज़रीये आंधरा प्रदेश केलिए रवाना होचुके हैं। इस दौरान डायरेक्टर जनरल सी आई डी / डी सी पी साउथ ज़ोन को हिदायत दी गई है कि ट्रावेल एजंट मिस्टर फ्रांसीस के ख़िलाफ़ जांच‌ की जाए।

अपराधीयों को पकड़ने के लिए दो ख़ुसूसी टीमें बनाइ जा चुकी हैं।

TOPPOPULARRECENT