Tuesday , December 12 2017

धोनी के मुक़ाम पर कोहली को कप्तान बनाया जाये: चैपल

ऑस्ट्रेलिया के साबिक़ कप्तान एन चैप‌ल महसूस करते हैं कि महेंद्र सिंह धोनी हिंदुस्तानी टेस्ट टीम के लिए मौज़ू कप्तान नहीं क्योंकि वो अपने बेहतर वक़्त को गुज़ार चुके हैं लिहाज़ा अब वक़्त आ चुका हैकि तवील तर्ज़ की क्रिकेट में वीराट कोह

ऑस्ट्रेलिया के साबिक़ कप्तान एन चैप‌ल महसूस करते हैं कि महेंद्र सिंह धोनी हिंदुस्तानी टेस्ट टीम के लिए मौज़ू कप्तान नहीं क्योंकि वो अपने बेहतर वक़्त को गुज़ार चुके हैं लिहाज़ा अब वक़्त आ चुका हैकि तवील तर्ज़ की क्रिकेट में वीराट कोहली को कप्तान बनादिया जाये।

इंगलैंड के ख़िलाफ़ पहले टेस्ट के नतीजा के बाद चैपल अपने ख़्यालात का इज़हार करते हुए कहा कि वो समझते हैं कि अब वक़्त आ चुका है कि धोनी को कोहली के लिए अपना मुक़ाम छोड़ देना चाहिए। चैपल के मुताबुक‌ धोनी महदूद ओवर्स की क्रिकेट के लिए बेहतर कप्तान है।

33 साला धोनी की बजाय 27 साला कोहली को क़ियादत के लिए मौज़ू क़रार देते हुए चैपल ने कहा हैकि कोहली के लिए ना सिर्फ़ क़ियादत के लिए ये मौज़ूं उम्र है बल्कि क़ियादत से उन का खेल मुतास्सिर नहीं होगा। असटीवरट बनी के इंतिख़ाब पर भी उन्हों ने इस्तिफ़सार करते हुए कहा कि इंगलैंड के ख़िलाफ़ पहले टेस्ट के लिए हिंदूस्तान के क़तई 11 खिलाड़ियों में बिन्नी का इंतिख़ाब ग़लत फ़ैसला था।

TOPPOPULARRECENT