Friday , June 22 2018

धोनी को एक और मौक़ा दिया जाय : लारा

मुंबई, १४ जनवरी( पी टी आई ) वैस्ट इंडीज़ क्रिकेट टीम के साबिक़ कप्तान ब्रायन लारा ने तन्क़ीदों के ज़द में मौजूद हिंदूस्तानी क्रिकेट टीम के कप्तान महिन्द्र सिंह धोनी की हिमायत में आगे आते हुए कहा कि धोनी एक और मौक़ा के मुस्तहिक़ हैं हालाँ

मुंबई, १४ जनवरी( पी टी आई ) वैस्ट इंडीज़ क्रिकेट टीम के साबिक़ कप्तान ब्रायन लारा ने तन्क़ीदों के ज़द में मौजूद हिंदूस्तानी क्रिकेट टीम के कप्तान महिन्द्र सिंह धोनी की हिमायत में आगे आते हुए कहा कि धोनी एक और मौक़ा के मुस्तहिक़ हैं हालाँकि दौरा इंगलैंड और ऑस्ट्रेलियाई सीरीज़ में हिंदूस्तान को नाकामियों का सामना है ।

यहां मीडीया नुमाइंदों से इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए 42साला बाएं हाथ के साबिक़ बैटस्मैन ने कहा कि मैं महसूस करता हूँ कि महिन्द्र सिंह धोनी को एक और मौक़ा दिया जाना चाहीए । क्योंकि उन्हें वर्ल्ड कप टवन्टी20 वर्ल्ड कप के इलावा 50 ओवर्स की क्रिकेट में कामयाबी हासिल हुई है ।

माज़ी में उन्हों ने जो फ़ुतूहात और कारनामे अंजाम दिए हैं इस की बुनियाद पर वो एक और मौक़ा के मुस्तहिक़ हैं । लारा ने मज़ीद कहा कि इंगलैंड में जो कुछ हुआ और आस्ट्रेलिया में जो कुछ होरहा है इस से कोई भी हिंदूस्तानी ख़ुश नहीं होगा । लेकिन कप्तान मुश्किल वक़्त से गुज़र रहे हैं ।

बैरूनी ममालिक में हिंदूस्तानी टीम के मुज़ाहिरे मायूसकुन है लेकिन अगर ये सीरीज़ हिंदूस्तानी विकेट पर होती तो नताइज कुछ और होते । लारा जिन्हों ने 131मुक़ाबलों में तक़रीबन 12हज़ार 299 वनडे मुक़ाबलों 10हज़ार से ज़ाइद रंज़ स्कोर किए हैं । उन्हों ने कहा कि हिंदूस्तान का बौलिंग शोबा कमज़ोर है । क्योंकि हरीफ़ टीम हर मौक़ा पर तक़रीबन 500 रन स्कोर कर रही है ।

हिंदूस्तानी बौलिंग शोबा पर तबसरा करते हुए लारा ने कहाकि हिंदूस्तान के पास शानदार बैटिंग लाईन अप मौजूद है लेकिन ऑस्ट्रेलियाई दौरा पर ये भी दबाव में दिखाई दे रही है । दूसरी जानिब हिंदूस्तानी बौलिंग शोबा 20विकटें हासिल करने में नाकाम हो रहा है और टेस्ट क्रिकेट में हरीफ़ टीम को जहां 400 से 500 के दरमयान आउट किया जा सकता है तो वहीं ये टीम 600 से 700 रन स्कोर कर रही है ।

हिंदूस्तानी मास्टर ब्लास्टर सचिन तेंदुलकर को अपने अह्द का बेहतरीन बैटस्मैन क़रार देते हुए ब्राइन लारा ने हिंदूस्तानी शायक़ीन से कहा कि वो सचिन तेंदुलकर की 100 वीं सेंचुएयरी के लिए इंतज़ार करें।

लारा के बमूजब सचिन तेंदुलकर बेहतर फ़ार्म में हैं और उन की 100वीं सेंचुएयरी ज़्यादा दूर नहीं । याद रहे कि सचिन तेंदुलकर ने आख़िरी मर्तबा गुज़शता बरस माह मार्च में जुनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ वर्ल्ड कप में आख़िरी मर्तबा स्कोर किये थें ।

TOPPOPULARRECENT