Thursday , December 14 2017

धोनी टीम के मुज़ाहिरों पर मुतमइन

हिंदुस्तानी टीम को न्यूज़ीलैंड के ख़िलाफ़ टेस्ट सीरीज़ में भले ही हार‌ हुई है लेकिन टीम के कप्तान महिन्द्र सिंह धोनी ने दिलेराना अंदाज़ में कहा कि टीम के मुज़ाहिरे टेस्ट मुक़ाबलों में इतमीनान बख़श रहे। हिंदुस्तान के लिए न्यूज़ीलैंड का

हिंदुस्तानी टीम को न्यूज़ीलैंड के ख़िलाफ़ टेस्ट सीरीज़ में भले ही हार‌ हुई है लेकिन टीम के कप्तान महिन्द्र सिंह धोनी ने दिलेराना अंदाज़ में कहा कि टीम के मुज़ाहिरे टेस्ट मुक़ाबलों में इतमीनान बख़श रहे। हिंदुस्तान के लिए न्यूज़ीलैंड का दौरा इंतिहाई मायूसकुन रहा जैसा कि वो एक तवील दौरा पर एक भी कामयाबी हासिल नहीं कर‌पाई।

5 मुक़ाबलों की वन्डे सीरीज़ में 0-4 और दो मुक़ाबलों की टेस्ट सीरीज़ में 0-1 की हार‌ हुई है लेकिन सीरीज़ के इख़तताम के बाद इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए धोनी ने कहा कि टीम के मुज़ाहिरे इतमीनान बख़श हैं क्योंकि जुनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ सीरीज़ के बाद न्यूज़ीलैंड के ख़िलाफ़ हम ने बेहतर मुज़ाहरा किया है।

धोनी के मुताबिक टेस्ट सीरीज़ में हिंदुस्तानी बौलरों और बैटस्मेनों ने बेहतर मुज़ाहरा किया है जैसा कि दूसरे टेस्ट की पहली इनिंग में मेज़बान टीम को 192 रन‌ पर ढेर करने के बाद बैटिंग में बेहतर मुज़ाहरा करते हुए 246 रन‌ की सबक़त हासिल की। धोनी ने मज़ीद कहा कि पहले टेस्ट की दूसरी इनिंग से लेकर दूसरे टेस्ट के इख़तताम तक टीम ने बेहतर मुज़ाहरा किया है। ताहम मक्का लिम की यादगार इनिंग में टीम को कामयाबी से दूर रखा।

TOPPOPULARRECENT