Wednesday , September 26 2018

नईम टोली के ख़िलाफ़ हिन्दुस्तान पेट्रोलीयम मुलाज़िमीन की शिकायत

हैदराबाद 18 अगस्त: पुलिस एनकाउंटर में हलाक गैंगस्टर नईम के ख़िलाफ़ मुख़्तलिफ़ पुलिस स्टेशनों में शिकायात दर्ज कराने का सिलसिला जारी है। इस ज़िमन में दर्ज एक ताज़ा-तरीन शिकायत में इन्किशाफ़ किया गया है कि नईम की क़ियादत में मुजरिमीन की एक टोली ने 10 साल पहले हिन्दुस्तान पेट्रोलीयम के हैदराबाद में काम करने वाले इन मुलाज़िमीन को डरा धमकाकर भोंगीर में उनके ख़रीदे गए प्लॉट्स पर ज़बरदस्ती नाजायज़ क़बज़ा कर लिया था।

ये मुलाज़िमीन नलगोंडा के भोंगीर रूरल पुलिस स्टेशन से रुजू हुए हैं और कहा है कि एचपी के 60 मुलाज़िमीन ने बोइनपल्ली के मुज़ाफ़ात में चंद प्लॉट्स ख़रीदे थे लेकिन नईम की टोली ने इन प्लॉट्स को हड़प लिया। पेट्रोलीयम मुलाज़िमीन ने मज़कूरा प्लॉट्स को किस्तें अदा करके हासिल किया था और जब इन प्लॉट्स का जायज़ा हासिल करने के लिए पहुंचने पर नईम टोली के अहम रुकन पोसम श्रीनिवास ने उन्हें धमकाया और वार्निंग दिया कि इन प्लॉट्स की सिम्त दुबारा रुख ना करें चूँकि भाई साहिब ( नईम ) ने अराज़ी का क़बज़ा हासिल कर लिया है और आप असल दस्तावेज़ात हवाले कर दें।और उन्हें असली दस्तावेज़ात हवाले करने के लिए ज़बरदस्ती की।

गैंगस्टर की टोली की तरफ से धमकी दिए जाने के बावजूद भी मुलाज़िमीन ने पुलिस में दरख़ास्त दर्ज कराने की हिम्मत नहीं की और जब नईम को एनकाउंटर में हलाक कर दिया गया है और पुलिस ने मुतास्सिरीन को एसआईटी से रुजू होने की तरग़ीब देने पर वो अपनी ज़ुलम की दास्तान पुलिस के रूबरू बयान की।

TOPPOPULARRECENT