Wednesday , December 13 2017

नई दिल्ली में यू पी एससी तलबा-ए-का एहितजाजी मुज़ाहरा

यूनियन पब्लिक सर्विस कमीशन (UPSC) के ज़रिया अपना कैरियर बनाने के ख़ाहिश‌ नौजवानों ने शुमाली दिल्ली के सियोल लाईन्ज़ इलाक़ा एक एहतिजाज किया। जहां उनका मांग‌ किया था कि यू पी एससी इमतिहान के दौरान सियोल सर्विस एप्टीट्यूड टेस्ट को बर्ख़

यूनियन पब्लिक सर्विस कमीशन (UPSC) के ज़रिया अपना कैरियर बनाने के ख़ाहिश‌ नौजवानों ने शुमाली दिल्ली के सियोल लाईन्ज़ इलाक़ा एक एहतिजाज किया। जहां उनका मांग‌ किया था कि यू पी एससी इमतिहान के दौरान सियोल सर्विस एप्टीट्यूड टेस्ट को बर्ख़ास्त कर दिया जाये।

एहतिजाज की वजह से चार मेट्रो स्टेशनों को बंद करना पड़ा। डी एम आर सी तर्जुमान ने बताया कि एहितजाजियों के राजघाट और रेस कोर्स रोड पर वाके वज़ीर-ए-आज़म की रिहायश गाह पहुंचने के अंदेशों को मद्द-ए-नज़र रखते हुए पुलिस ने दिल्ली मेट्रो रेल कारपोरेशन (डी ऐम आर सी) को हिदायत की कि वो चार स्टेशनों पर मुसाफ़िरों के दाख़िले और रवानगी पर पाबंदी आइद करदे। जिन के नाम पटेल चौक सेंटर्ल सेक्रिट्रेएट, रेस कोर्स और उद्योग भवन हैं जहां 11.15 बजे दिन से आख़िरी अहकामात मिलने तक दाख़िला और रवानगी पर पाबंदी आइद किया गया था।

पुलिस ने भी इस बात की तौसीक़ की कि एहितजाजी पहले राजघाट और इसके बाद रेस कोर्स रोड जाने का मंसूबा बनारहे थे। याद रहे कि गुजिश्ता हफ़्ता भी यू पी एससी के तलबा-ए-ने मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला राजनाथ सिंह की रिहायश गाह के रूबरू एहतिजाज करते हुए मांग‌ किया था कि यू पी एससी इमतिहान में शिरकत के लिए उम्मीदवारों की उम्र में मज़ीद 4 साल की तौसी की जाये।

TOPPOPULARRECENT