Monday , December 18 2017

नई दिल्ली रेलवे स्टेशन पर मुहीब आतिशज़दगी का वाक़िया

नई दिल्ली

नई दिल्ली

नई दिल्ली रेलवे स्टेशन के मेंटनिंसु यार्ड में राजधानी एक्सप्रेस के 6 कोचिस् शोला पोश होगए। जिस के बाइस ट्रेन ख़िदमात मुतास्सिर होगईं। रेलवे ओहदेदारों ने तहक़ीक़ात का हुक्म दे दिया है। भुब्नेश्वर। सियालदह राजधानी एक्सप्रेस के ख़ाली डिब्बों ( कोचस् ) की साफ़ सफ़ाई और देख भाल के लिए मेंटनिंसु यार्ड में ठहराया गया था जहां पर अचानक आग भड़क उठी।

नॉर्दन रेलवे के ज़राए ने ये इत्तेला दी और बताया कि आतिशज़दगी के वाक़िये में कोई ज़ख़मी नहीं हुआ। दिल्ली फ़ायर सर्विस ने 20फ़ायर इंजनों को रवाना करके आग पर क़ाबू पालिया। ताहम इस वाक़िये के बाद नई दिल्ली रेलवे स्टेशन पर रेल गाड़ीयों की आमद-ओ-रफ़्त मुतास्सिर होगई जबकि एहतेयाती तौर पर बर्क़ी सरबराही मुनक़ते करदेने से कई ट्रेनों को रास्ते में ही रोक देना पड़ा।

सब से पहले भुब्नेश्वर राजधानी के 2कोचिस् में आग भड़क उठी और मुत्तसिल पटरियों में ठहरी हुई सियालदह राजधानी के 4कोचिस् को ये आग अपनी लपेट में ले लिया। दरीं असना इस वाक़िये की तहक़ीक़ात के लिए सीनियर ओहदेदारों की एक कमेटी तशकील दी गई है जो कि आतिशज़दगी की वजूहात का पता चलाकर नुक़्सान का तख़मीना पेश करेगी।

TOPPOPULARRECENT