Monday , December 11 2017

नई फ़सल की आमद से प्याज़ की कीमतों में कमी का रुजहान

नई दिल्ली: एशिया की सबसे बड़ी प्याज़ मार्किट लासल गाँव‌ ( महाराष्ट्र ) में आज होलसेल कीमत फ़ी किलो 50 रुपये तक घट गई। जब कि ताजिरों ने प्याज़ की दरआमद में इज़ाफ़ा और ज़ख़ीरा अंदोज़ी के ख़िलाफ़ कार्रवाई के ख़ौफ़ से ये क़दम उठाया है। दिल्ली की आज़ार पूर मंडी में भी कर्नाटक और आंध्र प्रदेश से नई फ़सल की आमद के बाद होलसेल प्याज़ की कीमत में 3 ता 5 रुपये की कमी होजाने के बाद 53 रुपये हो गई है ताहम मुल्क भर में फ़ी किलो प्याज़ 80 रुपये में फ़रोख़त की जा रही है।

नेशनल हारटेकलचरल रिसर्च एंड डेवलपमेंट फाउंडेशन के आदाद-ओ-शुमार के बमूजब लासल गाँव‌ जो कि मुल्क भर में प्याज़ की कीमतों का रुजहान मुतय्यन करता है आज होलसेल कीमत 48.5 रुपये फ़ी किलो तक घट गई जो कि गुज़िशता हफ़्ता 57 रुपये किलो थी। डायरेक्टर NHRDF मिस्टर आर पी गुप्ता ने बताया कि मंडियों में नई फ़सल की आमद में इज़ाफ़ा के बाइस कीमतों में कमी वाक़्य हो गई है हुकूमत की जानिब से प्याज़ की बरामद पर तहदेदात के बाद मुक़ामी मंडियों में प्याज़ की आमद का सिलसिला शुरू होगया है।

जब कि प्याज़ की बरामद की कीमत 425 डाँलर से 700 डालर फ़ी टन तक पहुंच गई थी। एम एम टी सी की जानिब से ज़बत करदा प्याज़ के ज़ख़ीरे के हराज के बाद सूरत-ए-हाल में बेहतरी आई है। मर्कज़ी हुकूमत ने कल महाराष्ट्र हुकूमत को हिदायत दी थी कि प्याज़ की ज़ख़ीरा अंदोज़ी और कालाबाज़ारी के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की जाये।

TOPPOPULARRECENT