Tuesday , December 12 2017

नए अज़ला की तशकील पर ज़िला कलेक्टरस की मीटिंग

हैदराबाद 06 सितम्बर:चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना केसीआर 6 सितम्बर को सेक्रेट्रियट में कलेक्टरस की मीटिंग तलब करते हुए नए अज़ला की तशकील का जायज़ा लेंगे। दशहरा से नए अज़ला की तशकील को यक़ीनी बनाने के लिए हुकूमत की तरफ से बड़े पैमाने पर इक़दामात किए जा रहे हैं। नए अज़ला की तशकील के लिए हुकूमत की तरफ से तैयार करदा वेबसाइट पर 32 हज़ार से ज़ाइद एतेराज़ात वसूल हुए हैं।

टास्क फाॅर्स कमेटी ने तीन दिन तक मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात के आला ओहदेदारों की मीटिंग तलब करते हुए मह्कमाजात और मुलाज़िमीन की तक़सीम का जायज़ा लिया है और कलेक्टरस को हिदायत दी गई हैके वो 6 सितम्बर को तमाम मालूमात के साथ हैदराबाद पहुंचे। चीफ़ मिनिस्टर केसीआर 6 सितम्बर को 10:30 बजे सेक्रेट्रियट में कलेक्टरस का जायज़ा मीटिंग तलब करेंगे जिसमें नए अज़ला की तशकील के लिए बिल आलामीया की इजराई से अब तक वसूल होने वाले एतेराज़ात का अज़लाई सतह पर जायज़ा लेंगे और नए अज़ला के लिए दरकार सरकारी मिशनरी ऑफ़िस इमारतें आला ओहदेदारों और मुलाज़िमीन की तक़सीम इंफ्रास्ट्रक्चर की मौजूदगी के अलावा दूसरे उमोर का जायज़ा लेंगे।

चीफ़ सेक्रेटरी राजीव शर्मा ने तमाम कलेक्टरस को मुकम्मिल मालूमात और नए तजावीज़ के साथ मीटिंग में शिरकत करने की हिदायत दी है। चीफ़ मिनिस्टर को रिपोर्ट की पेशकशी के लिए 5 सितम्बर को रात देर तक तमाम कलेक्टरस रिपोर्टस तैयार करने में मसरूफ़ हैं। मीटिंग में हुकूमत की तरफ से तैयार करदा वेबसाइट में वसूल होने वाली शिकायतों पर भी ग़ौर करने का इमकान है।

TOPPOPULARRECENT